- Κακομαθημένο πλουσιόπαιδο καταστρέφει με το θάνατό του τη ζωή πτωχών πλην τίμιων ειδικών φρουρών.
Πληροφορούμαι το πρωί το φόνο του 16-χρονου από τους ειδικούς φρουρούς, κατά λάθος, από σφαίρα που έκανε ελιγμούς σαν F-16 και πέτυχε τον άνθρωπο στην καρδιά, ενώ ο πυροβολισμός ήταν α) στον αέρα, β) στο πεζοδρόμιο, γ) και τα δύο, δ) τίποτα από τα δύο. Βλέπω τις ειδήσης στην ΝΕΤ, στις 12 το μεσημέρι. Επισημαίνω στρατηγικά τοποθετημένες «φρασούλες» και «πληροφορίες» των δημοσιογράφων.
Σημειώνω:
Σχόλιο δημοσιογράφου 1: γιος ευκατάστατης οικογένειας, με μητέρα ιδιοκτήτρια κοσμηματοπωλείου στη Βουκουρεστίου (επιθυμητή αντίδραση τηλεθεατή: Α, το κακομαθημένο κωλόπαιδο, να ήταν γιος ανέργου να καταλάβω γιατί ήταν στα Εξάρχεια/αναρχικός! Τι ήθελε εκεί και δεν ήταν σε κανένα ναό του πολιτισμού στην παραλιακή;)
Σχόλιο δημοσιογράφου 2: Οι αναρχικοί συντονίζονται ηλεκτρονικά και μέσω ΜΠΛΟΓΚ (επιθυμητή αντίδραση τηλεθεατή: καθίκια μπλόγκερζ, πού θα πάτε; Λες και δεν ξέρουμε τι είστε! Πράμα του Σατανά το Internet!)
Σχόλιο δημοσιογράφου 3: Δύο οικογένειες καταστράφηκαν (επιθυμητή αντίδραση τηλεθεατή: του κωλοανάρχα και του τίμιου βιοπαλαιστή που του έτυχε η «κακιά η ώρα») (παρατήρηση δική μου: φονιάς και θύμα στην ίδια μοίρα).
Τελική, επιθυμητή πρόσληψη της είδησης από τον τηλεθεατή:
Κακομαθημένο πλουσιόπαιδο, ταραξίας που πήγαινε γυρεύοντας επιτέθηκε, μαζί με καμιά εκατοστή άλλα άτομα, απρόκλητα, σε περιπολικό με φιλήσυχους βιοπαλαιστές που ήταν αφοσιωμένοι στον αγώνα της προστασίας του πολίτη και τους ανάγκασε να πυροβολήσουν για εκφοβισμό στον αέρα/στο πεζοδρόμιο. Δυστυχώς, το σύστημα κατεύθυνσης της σφαίρας έπαθε εμπλοκή με αποτέλεσμα αυτή α) να αρχίσει να κάνει ανεξέλεγκτους ελιγμούς, σβιιιιιιιιιιιιν, σβουυυυυυυυυυυυν, που την οδήγησαν να καρφωθεί στο στήθος του κακομαθημένου πλουσιόπαιδου που πήγαινε γυρεύοντας ή β) εξοστρακίστηκε στο πεζοδρόμιο και καθώς επρόκειται για σφαίρα τύπου γαλλικού μπιλιάρδου, μετά από απανωτές καραμπόλες (έχει δει κανένας τι καραμπόλες κάνουν οι σφαίρες του Ρομποκοπ;) καρφώθηκε στο στήθος του κακομαθημένου νεαρού που πήγαινε γυρεύοντας.
Επισήμανση 1. Επειδή πολλά περίεργα ακούω, ακόμη δεν έχουμε μάθει για ποια αιτία έγινε το επεισόδιο με τους ειδικούς φρουρούς, αφήνω το ότι οι αυτόπτες μάρτυρες μιλούν για εν ψυχρώ εκτέλεση χωρίς να υπάρχει ουσιαστική απειλή για τους αστυνομικούς. Δεν ξέρω σε ποια εποχή ζουν μερικοί, αλλά το να κάνει κάποιος παρέα με αναρχικούς/να είναι αναρχικός/να φορά ρούχα που δεν αρέσουν στο χωροφύλακα/να έχει όποιες πολιτικές πεποιθήσεις θέλει δεν αποτελεί αιτία για να παρενοχλείται/να ελέγχεται/να καθυβρίζεται, να συλλαμβάνεται, ακόμη και αν είναι γιος κοσμηματοπώλισσας της Βουκουρεστίου. Κάνω λάθος;
Επισήμανση 2. Πολύ περίεργη υπόθεση.
Επισήμανση 3. Στους περιπάτους μου βλέπω συχνά τα όργανα της αταξίας και τη συμπεριφορά τους. Πολλές φορές δεν πρόκειται για τίποτε άλλο παρά για ένστολους αλήτες, για γενίτσαρους και όχι για επαγγελματίες. Συμπεριφέρονται ακόμη και σε «αξιοσέβαστους» πολίτες σαν να πρόκειται για σκουπίδια. Δρουν με τσαμπουκά και με εμπάθεια, σαν χουλιγκάνοι. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη σε αυτή την αστυνομία, σε αυτή τη δικαιοσύνη, σε αυτό το κράτος.
Επισήμανση 4. Ακολουθεί σύντομα ανταπόκριση περιπάτου από την Αθήνα, το απόγευμα, με φωτογραφικό υλικό.
19 σχόλια:
Aυτά δεν ειναι τιποτα μπροστα στο σχολιο του Κυρτσου αργοτερα στον Αλφα.
1) Ο Εφραίμ σήμερα πανηγυρίζει,
2) Οι επαγγελματίες των οποίων τα καταστήματα κάηκαν και κατόπιν λεηλατήθηκαν κλαίνε,
3) δεν έχει αλλάξει τίποτα απο το 1985 και την εποχή του Μελίστα.
Ελλάς (ή και ΕΛ.ΑΣ, όπως επιθυμείτε), με τις υγείες σου.
Και πάνω σε όλα αυτα τα θλιβερά γεγονότα βρήκαν πάτημα οι άλλοι λεγόμενοι αναρχικοί να καταστρέψουν ότι βρήκαν στο δρόμο τους και τον Αλαβανο να λαϊκίζει ασύστολα λέγοντας :«Δεν υπάρχει δικαιολογία. Ο 16χρονος είναι πια δίπλα σε όλους τους νέους αγωνιστές, τον Πέτρουλα, τον Κομνηνό, τον Κουμή, τη Σωτηροπούλου, τον Καλτεζά, που τους στέρησαν τη ζωή μόνο και μόνο επειδή αγαπούσαν την ελευθερία.»και τον Λαζόπουλο να προτρέπει τους κουκουλοφορους να συνεχίσουν τον αγώνα τους.
ΟΧΙ ΝΔ, ΟΧΙ ΠΑΣΟΚ, ΟΧΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΟΧΙ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΑΚΤΕΣ!!!
Oχι σε Τσιπρα και Αλαβανο!
Cynical, το είδα, ακριβώς το σκεπτικό που περιγράφω, χωρίς προσχήματα. Το τι ανοησία ακούστηκε... Η αλητεία της δημοσιογραφίας.
Dormammu, ένας αληταράς με στολή σκοτώνει ένα παιδί και βάζει φωτιά στην κοινωνική πυριτιδαποθήκη. Μου κάνει εντύπωση πώς βλέπουν μερικοί αστυνομικοί το έργο τους, σαν να μην εκπροσωπούν τον νόμο, αλλά σαν να είναι χούλιγκαν μιας ομάδας που αντιπαρατίθενται με τους χούλιγκαν της άλλης ομάδας. Κατεβαίνει ένας αστυνομικός από το περιπολικό του, κατόπιν εορτής, και πάει να ζητήσει το λόγο από ένα παιδαρέλι και να διαπληκτιστεί μαζί του!!! Αν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα όντως, δεν θα έπρεπε να καλέσει ενισχύσεις, δεν υπάρχουν ορθότερες διαδικασίες;
Resident, θα ακούσουμε πολλά κουφά και καιροσκοπικά. Κάποια αντίδραση σίγουρα πρέπει να υπάρξει, αλλά όχι έτσι, όχι το γνωστό ξέσπασμα στο κατάστημα του κάθε φουκαρά. Τελικά, πάλι θα μείνουμε αποξενωμένοι από όλους τους αντιμαχώμενους, να αισθανόμαστε παγιδευμένοι στη μέση μιας διαμάχης μεταξύ χουλιγκάνων, σε ένα διεφθαρμένο και ανίσχυρο κράτος.
Από την άλλη, εκνευρίζομαι που κάποιοι μπορούν να πενθήσουν μόνο για τον "χαμένο τζίρο". Τελικά, λυπάμαι, αλλά μόνο να είμαι θεατής μπορώ, η συνείδησή μου μου απαγορεύει να συμμετάσχω.
Αλίμονο αν μετά από κάθε δολοφονία καταστρέφουμε το σύμπαν,αλίμονο αν ο δολοφονημένος,που φυσικά αξίζει την συμπάθεια μας,μετατρέπετε αυτοματα,με μια σφαίρα που τον πέτυχε,σε αγωνιστή.
Resident, δεν είναι "κάθε δολοφονία" το να σηκώνει ο αστυνομικός το όπλο και να σου την ανάβει επειδή δεν του αρέσει η φάτσα σου ή εν πάσει περιπτώσει υπό τις συνθήκες που αρχίζουν να γίνονται γνωστές. Να μην ξεχνάμε επίσης ότι το περιστατικό δεν είναι καν μεμονωμένο και ότι είναι ένα ακόμη σύμπτωμα ενός διεφθαρμένου και απεχθούς σώματος, που μόνο αστυνομία πολιτισμένου κράτους δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αλλά και γενικά του άθλιου κράτους μας που τόσο σιχαίνομαι. Αν ο δολοφονημένος επέλεξε να είναι εκεί που είναι και να αντιπαρατεθεί με τους αστυνομικούς, από τη στιγμή που τον πυροβόλησαν, υποθέτω ότι οι ομοϊδεάτες τους νομιμοποιούνται να τον αποκαλέσουν όπως θέλουν. Πολλοί έχουν κληθεί "αγνωσιτές" για τα ίδια ή λιγότερα. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρουν οι τίτλοι και τα πιστοποιητικά που πρέπει να έχει κάποιος για να βαφτιστεί "αγωνιστής, "μάρτυρας", "οσιομάρτυρας", "ήρωας" ή οτιδήποτε άλλο. Το περιστατικό όμως με ενδιαφέρει. Ξαναλέω ότι δεν συμφωνώ με τον συγκεκριμένο τρόπο αντίδρασης και ούτε με ενδιαφέρουν τα "παιχνίδια" μεταξύ των γνωστών-αγνώστων και της αστυνομίας.
Να μην ξεχνάμε και τη γενική ατιμωρησία που επικρατεί για τα αστυνομικά όργανα. Νομίζω επίσης ότι το περιστατικό αυτό χρησίμευσε και ως αφορμή για ένα ξέσπασμα που οφείλεται στη γενική κατάσταση που επικρατεί σήμερα. Είμαι βέβαιος ότι με τον Κωστάκη και τον Γιωργάκη και τα υπόλοιπα "παιδιά" από τζάκια έχουμε να δούμε πολλά ακόμη, εκτός αν αλλάξει κάτι ουσιαστικό στο πολιτικό σύστημα.
Περαστικέ, χωρίς αυτό να δικαιολογεί με τίποτα την δολοφονία ,μη ξεχνάμε ότι ο αστυνομικός τραμπούκος δεν σήκωσε το όπλο επειδή δεν του άρεσε η φάτσα του 16χρονου.Προηγήθηκαν επεισόδια με αφορμή την επίθεση 25 περίπου ατόμων με ξυλά και μπουκάλια στο περιπολικό.Ετσι ξεκίνησε η ιστορία.Το περιστατικό δεν ήταν μεμονωμένο αλλά ούτε και τόσο συνηθισμένο.Ούτε οι αλήτες αστυνομικοί είχαν εντολή από ανώτερους να πράξουν έτσι. Έπραξαν αυτόνομα.
Εχουν γίνει δολοφονίες πραγματικά φιλήσυχων και ανενόχλητων ανθρώπων από τρομοκρατικές τακτικές που σίγουρα κρύβονται και επικροτούνται από τις τάξεις των κουκουλοφωρων και των παιδιών που καταστρέφουν ότι βρουν στο πέρασμα τους και τις περιουσίες των άλλων.
Αγωνιστή αποκάλεσε το άτυχο παιδί ο Αλαβανος.
Επίσης όταν ακούω τον Λαζόπουλο εκ του ασφαλούς να επικροτεί την βία με έμμεσο αλλά σαφή τρόπο αηδιάζω .ας πήγαινε και ο ίδιος να κάψει το κέντρο της Αθήνας αν τολμούσε η ακόμη καλύτερα ας αν του έκαιγαν την περιουσία οι αντιεξουσιαστες τι θα ελεγε?Ουτε έτσι λοιπόν ούτε αλλιώς ,αλλά τσάμπα λόγια.
Ναι στους αναρχικους,όχι στα ανόητα παιδιά που το σύνθημα τους είναι καταστρέψτε τα όλα.
Υγ. μην ξεχνάμε ότι ο εισαγγελέας άσκησε δίωξη για το βαρύτερο κακούργημα που υπάρχει.
Oσοι καταστρέφουν και όσους δεν τους πειράζει το ότι οι αντιεξουσιαστες καταστρέφουν τις περιουσίες των άλλων,ας κάψουν τα σπίτια τους η τα καταστήματα τα δικά τους η των δικών τους η ας πυρπολήσουν τα αυτοκίνητα τους.Μια χαρά διαμαρτυρία είναι και αυτή.
Resident, αν δεχθούμε τις μαρτυρίες, οι αστυνομικοί είχαν ήδη απομακρυνθεί με το περιπολικό και επέστρεψαν πίσω πεζοί για να ζητήσουν το λόγο, αντί π.χ. να ζητήσουν ενισχύσεις για τη σύλληψη των ατόμων. Δεν ξέρω αν αυτό είναι τυπική αστυνομική διαδικασία. Ακόμη και η ηγεσία τους και οι συνδικαλιστές τους παραδέχονται ότι έπραξαν εσφαλμένα. Σε κάθε περίπτωση, η συμπεριφορά των αστυνομικών δεν μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ακόμη και στις πιο απλές περιστάσεις, π.χ. όταν χρειάστηκα ένα γνήσιο υπογραφής, αλλά θα μου πεις, αυτό είναι γενικά πρόβλημα του δημοσίου και θα σου πω ότι για αυτό το λόγο μου είναι απολύτως αδύνατον να ταυτιστώ με αυτό το κράτος. Η αστυνομία δεν λειτουργεί ως όργανο τάξης και επιβολής του δικαίου, αλλά καταστολής. Τους θυμάμαι στο Πεδίον του Άρεως να υπερασπίζονται τις καταπατήσεις του καταδικασμένου σε τετραετή φυλάκιση, αλλά απολαμβάνοντος πλήρους ελευθερίας με τιμές και δόξες Κυριακού και να κυνηγούν όσους έκαναν δεντροφυτεύσεις. Μετά τι στάση θα διαμορφώσει η κοινωνία απέναντί της; Όταν τους ακούς στο δρόμο να βρίζουν άνευ αιτίας ανθρώπους που δεν τους έχουν δώσει αφορμή πώς πρέπει να αισθάνεσαι για αυτούς; Όταν αντιπαρατίθενται στους κουκουλοφόρους με παρόμοια συνθήματα και νοοτροπία τι πρέπει να σκεφθούμε;
Δεν αισθάνομαι καμία ανάγκη να απολογηθώ για δολοφονίες που επικροτούνται από κουκουλοφόρους καθώς ούτε κουκουλοφόρος είμαι ούτε βλέπω κάποια σχέση των δύο, δεν θα εμπλακώ σε ένα παιχνίδι συμψηφισμών που παραβιάζει κάθε λογική (με ποιο τρόπο μια τρομοκρατική δολοφονία πρέπει να κάνει πιο ανεκτό έναν δολοφόνο αστυνομικό;) στο οποίο προσπαθούν να μας βάλουν δημοσιογράφοι του χειρότερου φυράματος. Μπορώ πάντως να σου πω ένα λόγο για τον οποίο θα είμαι πάντα πιο ευαίσθητος για έναν αστυνομικό που δολοφονεί από ό,τι για οποιονδήποτε άλλο. Ο αστυνομικός που δολοφονεί την ώρα που φορά τη στολή του εκπροσωπεί το κράτος και είναι φορέας της εξουσίας του και της νομιμοποίησής του. Η πράξη εκτός από ποινική, είναι πολιτική και κτυπά τη δημοκρατία στον πυρήνα της, κάτι που δεν ισχύει για κανέναν άλλο εγκληματία. Η ατιμωρησία των αστυνομικών είναι γεγονός, όπως και η διαφθορά τους, πολλές φορές έχουν εξαγγελθεί διώξεις για τα μάτια των καναλιών, ελάχιστες φορές έχει προκύψει κάτι ουσιαστικό, ακόμη και σε πολύ γνωστές υποθέσεις, όπως κάτι ζαρντινιέρες, αν έχει κάποιος μνήμη. Ορίστε και ένα άλλο δείγμα, έτσι πρόχειρα, για να μην ξεχνάμε και τις ευωκαταδίκες μας για τα κατορθώματα της αστυνομίας http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=63272476,93096604 . Από αυτή την αστυνομία απέχω τόσο, όσο περίπου και από τους κουκουλοφόρους. Θεωρώ ότι πολλοί από αυτούς είναι ανεκπαίδευτοι, διεφθαρμένοι, σαδιστές, δεν με προστατεύουν, είναι ένας στρατός κατοχής, σεκιουριτάδες των ισχυρών, και ας υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις. Ενδεχομένως να τους χρειαστώ αύριο, αφού σε αυτή την κοινωνία ζω, αλλά αυτό δεν με κάνει να αισθάνομαι υποχρεωμένος να ταυτίζομαι μαζί τους ή να τους υποστηρίζω. Ο εισαγγελέας μπορεί να άσκησε δίωξη για τι πιο βαρύ κακούργημα ΚΑΙ υπό το βάρος και την πίεση των γεγονότων, αλλά θα μου επιτρέψεις εμένα να περιμένω την έκβαση.
Για τη βία γενικά, δεν μπορώ να σου απαντήσω, δεν μου αρέσει, αλλά διστάζω να την αποκλείσω. Στο ζήτημα αμφιταλαντεύομαι, σίγουρα δεν με ενδιαφέρει αυτή η στημένη "ψευτοβία", με τους πετροπόλεμους, τις μολότοφ και τα δακρυγόνα. Π.χ. δεν θα μπορούσα ποτέ να επιτρέψω στον εαυτό μου να συλληφθεί. Όταν αποφασίζεις ότι δεν έχεις άλλη οδό από τη ρήξη και το δρόμο μέσα από την κοιλάδα των δακρύων, το κάνεις κανονικά και συμφιλιώνεσαι με το θάνατο, των εχθρών σου ή του δικού σου, διαφορετικά, χρησιμοποιείς την πειθώ ή την πολιτική ανυπακοή, για να μη θίγονται και αθώοι, όπως λες (ο μισανθρωπισμός μου δεν μου επιτρέπει να χαρακτηρίσω κάποιον "αθώο", ούτε τον εαυτό μου).
Υπενθυμίζω και αυτό: http://perastikos.blogspot.com/2007/06/blog-post_15.html
Ορίστε και αυτό, για τις πολλές καταδίκες της Ελλάδας από το ΕΔΔΑ για αστυνομική βία, διότι κάποιοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν και ελπίζουν ότι εμείς δεν ξέρουμε και δεν θυμόμαστε
http://74.125.77.132/search?q=cache:nzt-loU8ENAJ:cm.greekhelsinki.gr/uploads/2007_files/ghm942_echr_tsakiri_greek.doc+%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82+%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%B2%CE%AF%CE%B1&hl=el&ct=clnk&cd=5&gl=gr
Συμφωνώ απόλυτα για το ρόλο της αστυνομίας.
Ανέφερα τις τρομοκρατικές επιθέσεις για να δείξω ότι υπάρχουν άγριες τρομοκρατικές δολοφονίες που ξεπερνάν κάθε λογική.Δεν είδα κόσμο να καταστρέφει τα πάντα ούτε καν να αντιδρά σε αυτή την περίπτωση.
Η Ελλάδα εκτός από χώρα που η αστυνομία της επιτελεί ένα άθλιο έργο,είναι και χώρα θα έλεγα φιλοτρομοκρατικη.
Και ασφαλώς οι πράξεις των αστυνομικών είναι «πράξη εκτός από ποινική,είναι πολιτική και κτυπά τη δημοκρατία στον πυρήνα της, κάτι που δεν ισχύει για κανέναν άλλο εγκληματία»όμως έτσι ακριβώς είναι και οι πράξεις των κουκουλοφωρων και βέβαια των τρομοκρατών.
Αλλά τι να περιμένουμε, άνθρωποι είναι και μεν και οι δε.Τίποτε χειρότερο από αυτό.
Μπα, η Ελλάδα δεν είναι φιλοτρομοκρατική, είναι σχιζοφρενική. Ο ίδιος άνθρωπος τη μία θα λέει "πού είναι η 17 Νοέμβρη", όταν ίσως περιμένει στην ουρά μιας δημόσιας υπηρεσίας ή αδικείται από το κράτος/την τράπεζα και την άλλη θα λέει "πού είναι το κράτος/η αστυνομία να τους χώσει μέσα", όταν ενοχλείται από την αυθαιρεσία, την ασυδοσία, την ανομία. Ίσως όχι αδικαιολόγητα και τις δύο φορές, καθώς ο Έλληνας αισθάνεται πάντα να απειλείται και να στριμώχνεται μεταξύ αυταρχισμού και καταπίεσης από τη μία πλευρά και ανομίας και ασυδοσίας από την άλλη. Είναι οι δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Βλέπεις, υπάρχει ένα μεγάλο έλλειμμα κράτους δικαίου, μέτρου και ισορροπίας. Τώρα, για το δεύτερο σκέλος, όχι, δεν είναι ακριβώς το ίδιο, ο τρομοκράτης, ο κουκουλοφόρος, από τη στιγμή που προβαίνει σε μια πράξη βίας, είναι διωκόμενος εξορισμού, ο αστυνομικός όχι, είναι η υπηρεσία του, το κράτος και η δικαιοσύνη που πρέπει να του θέσουν τα όρια της εξουσίας του. Νομίζω ότι είναι σαφής η διαφορά.
Σημειώστε επίσης ότι οι μάρτυρες και το βίνετο που κυκλοφόρησε από τη σκηνή φαίνεται να διαψεύδουν την εκδοχή των αστυνομικών.
Όταν ο Μαρξ έλεγε ότι η «η θρησκεία είναι το όπιο του λαού» δεν είχε κατά νου τα σύγχρονα τηλεοπτικά μέσα αποχαύνωσης και υπνωτισμού: τα δελτία παραπληροφόρησης και αποπροσανατολισμού (κατά κόσμον ειδήσεις), τα τηλεσκουπίδια της μεσημεριανής ζώνης, τις καθημερινές σειρές με τον ωραιοποιημένο, ψεύτικο κόσμο τους, τις πολιτικές εκπομπές που είτε θαρρούν πως απευθύνονται σε όντα απύθμενης βλακείας είτε προσπαθούν να πλάσουν τέτοια, και ένα σωρό άλλα «μαγαζάκια» εκποίησης κάθε ανθρώπινης αξίας και αξιοπρέπειας. Δεν είχε ιδέα πώς ντοπάρεται και χειραγωγείται ένας ολόκληρος λαός, πώς μετατοπίζεται εντέχνως η προσοχή από τα σημαντικά στα ασήμαντα, από τις «σιωπηλές» γενεσιουργές αιτίες στο κραυγαλέο (αιματοβαμμένο ενίοτε αποτέλεσμα), από τους ηθικούς αυτουργούς στα εκτελεστικά όργανα, πώς φανατίζονται και ποτίζονται με μίσος οι νεανικές ψυχές (ενάντια στον λάθος εχθρό,κατά την ταπεινή μου γνώμη), πώς μετουσιώνεται η επαναστατικότητά μας σε μανία εκδίκησης και καταστροφής.
Ελπίζω να περνάω απλά κρίση απαισιοδοξίας και να είναι όλα αυτά υπερβολές η άσχημο όνειρο. Είμαι μικρή για να απελπιστώ. Αλίμονο...
Καλό βράδυ
Lydia, συμφωνώ ότι τα ΜΜΕ είναι μέσα χαύνωσης, εκμαυλισμού και παραπληροφόρησης. Δυστυχώς - ή μάλλον ευτυχώς λέω εγώ - οι νέοι σήμερα δεν έχουν σήμερα έτοιμα ιδεολογήματα για να τους οδηγήσουν. Θα πρέπει να αρχίσουν από τα βασικά, να πιάσουν το νήμα από την αρχή και να βρουν το δικό τους δρόμο με ανθρωπιά, μακριά από τα λάθη του παρελθόντος και τις ιδεολογικές ταυτότητες της σφαγής, της χειραγώγησης και της εκμετάλλευσης. Το παρελθόν είναι πλέον πολλές φορές εξαργυρωμένο και κουρελιασμένο, δεν πρέπει να μας δεσμεύει.
Συμφωνώ. Αλλά ένα συλλογικό όραμα είναι καλό να υπάρχει. Καινούργιο όχι παλιό.
Δημοσίευση σχολίου