Κυριακή, Ιουλίου 06, 2008

Εικονικός θάνατος

Ο θάνατος ενός ιππότη σε έναν εικονικό κόσμο.

Γεννήθηκε στις αρχές του 2006 σε έναν εικονικό κόσμο. Χρειάστηκαν πάνω από δύο χρόνια για να φτάσει στο ανώτερο επίπεδο, αποκτώντας αξιοπρεπή εξοπλισμό και περιουσία. Παλαδίνος ιππότης, θεραπευτής, βοτανολόγος και αλχημιστής, ένας από τους στρατηγούς της γκίλντας των Αρχόντων της Γαλήνης, έλαβε μέρος σε αμέτρητες μάχες, ομαδικές και ατομικές αποστολές, επιδρομές και μονομαχίες, περιπέτειες. Γνώρισε τη νίκη και την ήττα, τη δόξα και την ταπείνωση, τις επευφημίες και τον εμπαιγμό, την εξιλέωση και την απελπισία. Κέρδισε συμπάθειες και αντιπάθειες. Σήμερα, στις 6 Ιουλίου του 2008, έκανε μια τελευταία πτήση πάνω στον ιππόγρυπά του, επισκέφθηκε ξανά μετά από πολύ καιρό το σημείο στο οποίο είχε γεννηθεί, κοντά στα υπερήφανα τείχη της αστραφτερής πόλης του Στόρμγουιντ, για να χαζέψει μερικούς άλλους παίκτες που εκείνη τη στιγμή έκαναν, όπως και εκείνος κάποτε, τα πρώτα τους δειλά βήματα στον κόσμο του Άζεροθ.

Μετά, έγραψε μια επιστολή στον επικεφαλής της γκίλντας. Του ήταν συμπαθής και δεν ήθελε να τον αφήσει χωρίς ένα «γεια». Ήταν ένας οικογενειάρχης από μια χώρα μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, είχαν συζητήσει αρκετά, έπαιζε και ο γιος του στο παιχνίδι. Μαζί με αυτή την επιστολή, του έστειλε και το χρυσό που είχε μαζέψει στο παιχνίδι «Διέθεσέ τον όπως θέλεις στα μέλη της γκίλντας, προτείνω να τον μοιράσεις σε νέους παίκτες που τον έχουν ανάγκη για να εξελιχθούν.» Ήταν μια διαθήκη, σκέφθηκε. Μετά από αυτό το τελευταίο «καθήκον», πήγε σε ένα ψηλό σημείο, κοίταξε μελαγχολικά γύρω τους άλλους παίκτες που έτρεχαν στις διάφορες ασχολίες τους και αποσυνδέθηκε για τελευταία φορά.

Η επιθυμία μου να αφιερώσω τον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο μου σε πιο δημιουργικές ασχολίες, μεταξύ αυτών και στο παρόν ιστολόγιο, με οδήγησαν στην απόφαση να διακόψω οριστικά την ενασχόλησή μου με το World of Warcraft, ακυρώνοντας το λογαριασμό μου. Δεν περίμενα ότι θα ένοιωθα έτσι. Όταν φτάνει η στιγμή του χωρισμού, σε πονάει καθετί που έχεις αγαπήσει ή τουλάχιστον καθετί στο οποίο έχεις επενδύσει χρόνο και προσπάθεια, ακόμη και αν αυτό μοιάζει ανόητο στα μάτια των άλλων. Ήταν ένα καταφύγιο σε στιγμές όπου το μόνο που ήθελα ήταν να ξεφύγω από την οργή που ένοιωθα για πολλά γύρω μου. Ήταν μια φυγή σε έναν εικονικό κόσμο, με αληθινούς ανθρώπους. Είμαι της άποψης ότι δεν υπάρχει χαμένος χρόνος, κάθε εμπειρία κάτι αφήνει, έστω λίγο. Αυτός ο κύκλος έκλεισε.

.
Αντίο ιππότη, περάσαμε καλά μαζί, θα μου λείψεις.

Screenshot from WoW

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξεχωριστέ μου περαστικέ. Είναι πολύς καιρός τώρα που διαβάζω το blog σου και απολαμβάνω τα σκίτσα σου. Είναι πολύ ιδιαίτερο, διαφορετικό και προπαντώς ευφυές. Δεν γράφω ποτέ σχόλια. Όμως άξιζε εδώ η εξαίρεση. Κάθε μέρα περιμένω με αγωνία το καινούριο οπτικό και λεκτικό σου εύρημα. Με λένε Αγγελική. Ζω και εργάζομαι στην Αθήνα. Γράφω ποιήματα και ασχολούμαι με το ερασιτεχνικό θέατρο. Σου γράφω και το e-mail μου (angelikicon@yahoo.gr) και πραγματικά θα ήθελα να σε γνωρίσω απο κοντά. Καλή και δημιουργική μέρα. Αγγελική

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Angeliki. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι σε ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια και να σε διαβεβαιώσω ότι αυτός που βρίσκεται πίσω από αυτό το ιστολόγιο είναι χειρότερος από αυτόν που βλέπεις εδώ μέσα.

ou ming είπε...

Μην τον ακούς, Αγγελική :)

Ανώνυμος είπε...

Επειδή ταυτίζομαι και παρασυνταυτίζομαι με γκρινιάρηδες, ιδιότροπους, κακομούτσουνους, φασαριόζους και πάσης φύσεως......
η διαβεβαίωσή σου κέντρισε ακόμα περισσότερο την καλοπροαίρετη περιεργειά μου. Χα!
Χαιρετισμούς και σε σένα φίλε/φίλη; ou ming. Tώρα θα διαβάζω και το δικό σου blog.
Και δεν ξέρω αν το προσέξατε απο κεί που δεν γράφω σχόλια λύυυυσαξα στην πάρλα.

ou ming είπε...

Είδατε; έπρεπε να γράφετε.

Ανώνυμος είπε...

Ou ming μου μιλάς στον πληθυντικό γιατί? Δεν είμαι ηλικιωμένη. Μ΄άρεσει στο γράψιμο να είμαι αφαιρετικά περιεκτική και αυτό διακρίνει και τον περαστικούλη γι΄αυτό τσίμπησα κιόλας.

ou ming είπε...

Κοιτάξτε, μην τον λέτε περαστικούλη γιατί είναι και τσαντιλάκος.

Ανώνυμος είπε...

Περαστικούλη συγγνώμη για την εισβολή και την οικειότητα. Εν τη απουσία σου. Ομως η ou ming έχει αναλάβει την υπεράσπισή σου. Κλείνω παραπέμποντας ως απάντηση σε σενα ou ming to πρώτο μου σχόλιο.

ou ming είπε...

Α, όχι δεν έχω αναλάβει την υπεράσπιση του Περαστικού, μπορεί πολύ καλά μόνος του. Ευκαιρία βρήκα που λείπει. Πάντα ήθελα να του διαλύσω το μπλογκ. Απλώς :)

Ανώνυμος είπε...

Βάστα γερά καλέ μου μπλόγκερ. Εχεις τον πόνο σου με το παιχνίδι έχεις και μας. Πάντως το ρητό λέει: όταν κλείνει μια εικονική πραγματικότητα ανοίγει μία άλλη.
Ou ming?

ou ming είπε...

Με φωνάξατε; Κοιτάξτε πάω δίπλα τώρα γιατί τηγανίζω κάτι ψάρια, δεν μπορώ να πετάγομαι κάθε τρεις και λίγο μέχρι εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Kαι εγώ φεύγω σιγά σιγά. Επήλθε η κόπωσις. Αν όμως ....κάτι ακόμα...δεν ξέρω. Εως τις 2.45 θα βρίσκομαι στον υπολογιστή της εργασίας μου. Δυστυχώς. Λόγω αφραγκίας, στο σπίτι σύνδεση δεν έχω, γιαυτό καλώς εχόντων θα σας βρώ αύριο πάλι,τώρα που γνωριστήκαμε. Καλή επιτυχία νά΄χουμε.

Περαστικός είπε...

Μάλιστα...

Περαστικός είπε...

Επισημαίνω γενικά ότι καλό είναι να μη δημοσιεύετε το email σας στα σχόλια, καθώς είναι δυνατόν να δεχθείτε μηνύματα από τον κάθε κακόβουλο που θα σας παρενοχλήσει ή θα παριστάνει ότι είμαι εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος ή από spammers. Για κάθε επικοινωνία εκτός των σχολίων, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου αναφέρεται στο προφίλ μου. Οποιοδήποτε μήνυμα από άλλη διεύθνση, δεν είναι δικό μου.

ou ming είπε...

Και με τα ψάρια και όλα αυτά, Περαστικέ, ξέχασα να σου πω ότι συγκινήθηκα με το ποστ.

Περαστικός είπε...

Κάπως συγκινήθηκα και εγώ καθώς έκανα αυτά που περιγράφω. Μερικές φορές και το εικονικό μπορεί να σε αγγίξει αρκετά.

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

Αν και τέτοιου είδους παιχνίδια με αφήνουν παγερά αδιάφορη μπορώ να καταλάβω πως ένιωσες γιατί πρόσφατα έσβησα το λογαριασμό μου σε δύο φωτογραφικά site για δικούς μου λόγους. Παρόλο που ήταν sites του εξωτερικού και όλοι οι "γνωστοί" μου εκεί ήταν αλλοεθνείς, πράγμα που μου άρεσε γιατί ήθελα αυτή την αλληλεπίδραση με την κουλτούρα άλλων ανθρώπων μέσω σχολίων και παρατηρήσεων, θεώρησα πως έκλεισε σαν κύκλος. Πατώντας το κουμπάκι της διαγραφής ήταν σαν να έσβηνα, χωρίς υπερβολή, ένα κομμάτι από μένα... δύσκολη στιγμή αλλά τόσο απαραίτητη όταν θέλεις να πας πιο πέρα... περαστικέ περαστικά είναι... ξέρω... και μεις εδώ είμαστε, όσο μπορούμε και ΑΝ... να συνεχίσουμε παρέα... :)

Περαστικός είπε...

Γαϊδάρα, έτσι ακριβώς, ευχαριστώ για τη συμπαράσταση :)

SUN W KNIGHT είπε...

Farewell ιππότη αλχημιστή και θεραπευτή...
Ο ψεύτικος ιππότης σε αποχαιρετά...

Περαστικός είπε...

Καλησπέρα, SWK.

Μαριλένα είπε...

αυτό το "περαστικούλη" τι μού θύμισε..
τα πρώτα χρόνια, όπου ο ένας αποκαλούσε τον άλλο με υποκοριστικά. η μεγαλύτερη πλάκα ήταν όταν ο μπλόγκερ είχε ξένο όνομα, οπότε διαμορφωνόταν ως εξής το κείμενο: υπογραφή purple, η απάντηση του επισκέπτη "περπλούλα μου".
εντάξει, γελάω μόνη μου ως φαιδρό άτομο που είμαι..

Περαστικός είπε...

Μαριλένα, πώς βρέθηκες σε αυτή την αρχαία ανάρτηση; Χαχα Εξαιρετικό άτομο είσαι :)

Μαριλένα είπε...

οι παλιές αναρτήσεις είναι πάντα ενδιαφέρουσες!
εντάξει, μερικές φορές βρίσκομαι κατά λάθος και δεν το παίρνω καν είδηση! θυμάσαι που σού είχα ευχηθεί "περαστικά" σε μια ανάρτηση πολύ παλιά;
χαχχ ευχαριστώ!
κάτσε, θα σου αφιερώσω μια δική μου παλιά ανάρτηση από το 'ο7
εδώ: http://www.isimeria.com/2007/06/blog-post_5.html

καλή μας χρονιά
κι από δω :)

Περαστικός είπε...

Μαριλένα, γέλασα πολύ με την ανάρτησή σου. Ευχαριστώ, ωραίο δώρο το γέλιο. Σου εύχομαι και εγώ καλή χρονιά και εδώ :)