Τρίτη, Ιουλίου 29, 2008

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Βρέθηκαν φίλοι, άνθρωποι, από τους λίγους, από αυτούς που ξεριζώνουν τον πόνο και σπέρνουν την αγάπη, που προσέφεραν στέγη στα τρία γατάκια. Για ευνόητους λόγους, με παρακάλεσαν να μην πω ποιοι είναι και δεν θα δώσω καμία σχετική πληροφορία σε όποιον μου ζητήσει.

Τα γατάκια δεν επρόκειτο να τα αφήσω στο δρόμο. Αφού τα κατέβασα, τα ανέβασα πάλι στο σπίτι και έτρεχα αλλόφρων στους δρόμους για να βρω κτηνιάτρους και να πάρω συμβουλές, κατάλληλες τροφές και σπρέι για ψύλλους. Οι υψηλοί φιλοξενούμενοί μου όμως δεν έμειναν τελικά για πολύ στο σπίτι, μερικές ώρες μόνο. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στα καλύτερα χέρια και σε καλύτερα χέρια από τα δικά μου.

Ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου όλους όσους ενεπλάκησαν (και μετά σου λέει ότι τίποτε καλό δεν βγαίνει από τα ιστολόγια), δεν θα το ξεχάσω.

Το να μη στειρώνεις το κατοικίδιό σου όταν δεν έχεις βρει αποδέκτες για τα ζώα που θα γεννηθούν είναι έγκλημα! Δεν μπορείς να τα εγκαταλείπεις στο δρόμο καταδικάζοντας τα ίδια και δημιουργώντας προβλήματα σε ανθρώπους που δεν έχουν πετσί τόσο χοντρό όσο εσύ, αλλά, βέβαια, τέτοιος άνθρωπος που είσαι, σε αυτό υπολογίζεις, έτσι δεν είναι;

Happy end + Happy beginning (για τις τρεις ψυχές)

8 σχόλια:

athinovio είπε...

μπράβο
χαίρομαι που είχε αίσιο τέλος η ιστορία

τυχερά τα γατάκια που βρέθηκες εσύ στο δρόμο τους

zizugataki είπε...

Ουφ! μου έφυγε ένα βάρος. Με έπιασε πονοκέφαλος και κατάθλιψη από την σκέψη τι θα γινόταν τα γατάκια.
Ξέρω ότι 'εκεί έξω' υπάρχουν χιλιάδες ίσως άλλα εγκαταλειμμένα αλλά όταν τα γνωρίζεις και όταν σε κοιτούν στα μάτια μέσα από την φωτογραφία δεν μπορείς να τα ξεχάσεις.
Σε ευχαριστώ περαστικέ που υπάρχεις και είσαι άνθρωπος.

Περαστικός είπε...

Athinovio, τυχερά είναι που βρήκαν ανθρώπους όπως αυτούς που τα δέχθηκαν κοντά τους.

Zizugataki, το περασμένο βράδυ σχεδόν δεν κοιμήθηκα. Αυτό που έκανα εγώ είναι πολύ λίγο σε σχέση με αυτό που αποφάσισαν να κάνουν άλλοι.

panagiota είπε...

Αααααα.....μην είσαι μετριόφρων.
Εκανες πάρα,μα πάρα πολλά!!!
και το προσυπογράφει η γατο-μάμα.
Μας ξεπέρασες όλους εμάς "τους φιλόζωους"...

Ανώνυμος είπε...

περαστικός rules

Περαστικός είπε...

Καλημέρα σας

doctor είπε...

Τέλος καλό όλα καλά!

Εδώ και τρεις ημέρες έχω πάρει την εκδίκησή μου απέναντι στους κάφρους που τοποθετούν cd στα μπαλκόνια τους για να μην πηγαίνουν τα περιστέρια και οι δεκαοχτούρες στο μπαλκόνι τους και τους λερώσουν την σκατοζωή τους...

Στο μπαλκόνι μας έρχονται εδώ και καιρό πολλά περιστέρια και η μεγάλη μου κόρη τα ταϊζει και είναι μες την τρελή χαρά.
Το πιο ευτυχές όμως συνέβη πριν λίγες ημέρες όταν μια θυληκιά δεκαοχτούρα μας έκανε την τιμή και έκανε δύο αυγά στην ζαρντινιέρα μας και αποφάσισε να κλωσσήσει στο μπαλκόνι μας!
Περιττό να σας πω ότι είναι η ατραξιόν του σπιτιού και ότι όλη την ημέρα η κόρη μου ασχολείται με τα ...γεννητούρια.
Η άλλη μου κόρη, παρ'ότι είναι 6 μηνών όταν την πάω κοντά, χαίρεται κι αυτή.
Σε λίγες ημέρες ή εβδομάδες θα έχουμε 2 νέους ενοίκους στο σπίτι μας!

doc

Περαστικός είπε...

Doctor, οι "σιντάκηδες" είναι μεγάλο κεφάλαιο. Τα γύρω μπλακόνια εδώ είναι γεμάτα, ενδεικτικό της ποιότητας των ανθρώπων που με περιστοιχίζουν. Καλά γεννητούρια εύχομαι :-)