Σάββατο, Φεβρουαρίου 28, 2009

Πρωτόπλαστοι 2 - Ανυπακοή

9 σχόλια:

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

:D

Τέλειο!

Περιμένουμε με αγωνία την συνέχεια!!! :P

Περαστικός είπε...

Ευχαριστώ, Γαϊδάρα! Συνέχεια; Θα το σκεφτώ :D

Ανώνυμος είπε...

Κι' αν θα φας χαλβά
το ζάχαρο θ' ανέβει ψηλά!
Κι' έχουμε από τον καλό της Δραπετσώνας με μυγδαλάκι!
Αντε καλά Κούλουμα!
ελληνίς

Περαστικός είπε...

Επίσης, Ελληνίς :D

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια τα σκίτσα,μου φαίνεται σε εμπνέει η πολλή δουλειά :-)))
Εχω και εγω μια περιεργεια για τη συνέχεια!

Περαστικός είπε...

Ευχαριστώ, δεν έχω σκεφθεί για συνέχεια, αλλά ούτε και αυτό το είχα προγραμματίσει :D

nelly είπε...

Επρεπε να αφησεις το απομειναρι του φαγωμενου μηλου, οχι τις φλουδες. Θα ηταν πιο κοντα στο μυθο.

panagiota είπε...

Περαστικέ μου, τον όφι ξέχασες...
Οσο για τον απαγορευμένο καρπό,τι να πω?
Ολα τα απαγορευμένα νόστιμα είναι!

Περαστικός είπε...

Nelly, ήτο νόστιμο το μηλαράκι.

Panagiota, δες στη διπλανή στήλη για το ποιος ήταν ο όφις, εξάλλου, πιστεύω ότι ο όφις είναι πάντα δικαιολογία.