Παρασκευή, Φεβρουαρίου 27, 2009

Πρωτόπλαστοι

...και δεν θα φάτε από αυτό τον καρπό!

7 σχόλια:

Greek Rider είπε...

Είσαι ο θεός των σκίτσων σου, να μια απόδειξη της ύπαρξής τους!

Είναι τυχαίο ότι η Εύα κοιτάει αλλήθωρα και είναι ξανθιά;

Περαστικός είπε...

Απλώς μου άρεσε σαν χαρακτήρας, όπως βγήκε με την πρώτη, έχει και το ξανθό τη χάρη του :D

ellinida είπε...

"Που να είναι ο ίσκιος σου Θεέ;
Να' ρθω να προσκυνήσω." τραγούδαγε επί χούντας (νομίζω)η Κλειώ Δενάρδου. Εσύ βέβαια δεν θα είχες γεννηθεί τότε.
Να πω ότι είμαι φαν, δεν είμαι, αλλά όταν μου απαγορεύουν κάτι, κάτι με πιάνει βρε παιδί μου!
Μέρα!

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Ellinida, δεν είμαι και τόσο μικρός, του 67 είμαι :)

Ανώνυμος είπε...

Ξανθι η Ευα λοιπον! Τωρα εξηγουνται πολλα!!!
Καλο τριημερο....

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

Mου αρέσει το ύφος του Αδάμ! Σα να λέει "Δηλαδή τώρα δεν θα με παρασύρει να φάω το μήλο? Δεν θα μας πετάξουν έξω απ' αυτό το βαρετό μέρος? Κόλλησα εδώ μ' αυτήν για όλη μου τη ζωή??? :O" :P

Περαστικός είπε...

Ασημωνης, μπορεί να είναι βαμμένη πάντως! Καλό τριήμερο!

Γαϊδάρα, τι εννοείς βαρετό μέρος; :P