Κυριακή, Νοεμβρίου 23, 2008

Walking in the rain

Κυριακή απόγευμα, βόλτα με ψιλόβροχο στην Αθήνα, παρέα με την ομπρέλα μου, σπάνια πια απόλαυση. Απαλά και υγρά χρώματα, αποχρώσεις, τόνοι, σκιές - ο κόσμος μια ακουαρέλα. Είναι κάποιες πολύτιμες στιγμές που δεν υπάρχει ασχήμια, όπου και αν βρίσκεσαι. Υπάρχουν βρεγμένα πεζοδρόμια και δρόμοι και ένας ουρανός σαν μάλλινο πουλόβερ, και υπάρχουν παντού στολίδια. Στολίδια, όπως γόπες τσιγάρων σε μικρές λιμνούλες ή γυαλιστερά από το νερό χρυσά και κεχριμπαρένια φύλλα στα πεζοδρόμια ή όπως τα φανάρια και τα φώτα των δρόμων που αστράφτουν σαν φωτάκια χριστουγεννιάτικου δέντρου.
.
Υπάρχουν όμως και αισθήσεις και μικρές τέρψεις, όπως αυτό το τσάι Ουλόνγκ με άρωμα πορτοκαλιού που απολαμβάνω καθισμένος στα μισά της βόλτας μου σε ένα τεϊοποτείο, γράφοντας αυτή την ανταπόκριση περιπάτου - καθισμένος μα και ταξιδεύοντας παράλληλα με ασύλληπτες ταχύτητες πάνω σε έναν κατάφορτο με ψυχές σβώλο χώματος που στροβιλίζεται σαν δερβίσης στον κοσμικό χορό του. Λίγο αργότερα παίρνω το δρόμο για το σπίτι και χαμογελώ με αναίτια ευτυχία, με μια ευτυχία που είναι όλη δική μου και αψηφά τον κόσμο. Επιτέλους, φθινόπωρο, μόλις μία εβδομάδα πριν από τον χειμώνα.
.
Δύο «γκάτζετ» μου, μηχανικό μολύβι και σημειωματάριο.
.
Singing in the rain, εδώ.

18 σχόλια:

zizugataki είπε...

Σε εμάς ο χειμώνας ήρθε μια βδομάδα νωρίτερα. Στο Πανόραμα χιονίζει και το λευκό του χιονιού δίνει την ψευδαίσθηση της ομορφιάς στο τοπίο και μια νότα γαλήνης και ηρεμίας.
Να είστε καλά. Καλό βράδυ.

resident είπε...

Είναι μαγεία να περπατάς μέσα στην βροχή,σε τυλίγει μια γλυκιά μελαγχολία.

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Zizugataki. Πρέπει να ασκούμε το βλέμμα μας να εντοπίζει την ομορφιά. Και η ομορφιά είναι πρόσκαιρη και η ασχήμια, όλα του κόσμου τούτου είναι πρόσκαιρα. Ζηλεύω για το χιόνι :)

Resident, ναι, είναι γλυκιά εμπειρία. On and on the rain will fall like tears from a star...

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

Τα κουβαλάς πάντα μαζί σου? Χμμμ... μου αρέσει η ιδέα να καταγράφω τις σκέψεις που περνούν απ'το μυαλό μου στις περιπλανήσεις μου... και είναι πολλές... οι σκέψεις! Ίσως το υιοθετήσω... :)

ps. Πάντως δεν σε πληγώνουν οι εικόνες? Εγώ όπου και να κοιτάξω πια πονάω...

Διόνα είπε...

Μια όμορφη ανάρτηση για να ξεκινήσει όμορφα η εβδομάδα! Ευχαριστούμε για τις εικόνες.

Περαστικός είπε...

Είναι βολικό Γαϊδάρα, το έχω πολλές φορές μαζί μου και μπορείς και να κάθεσαι μόνος σου σε ένα τεϊοποτείο με αυτό να σου κρατά συντροφιά :) Πληγώνουν οι εικόνες, εκτός από τις φορές που κοιτώ με το "άλλο μου μάτι", το μάτι που βλέπει την παροδικότητα των πάντων και μου λέει "κάνε ό,τι μπορείς όταν δρας, αλλά μετά αφέσου στη ροή και απόλαυσε το ταξίδι, όλα είναι παροδικά και όλα αλλάζουν, και τα καλά και τα κακά και εσύ μαζί και οι άνθρωποι και οι πλανήτες και τα αστέρια και το σύμπαν και αλίμονο σε όποιον τσιμπάει στο αγκίστρι του κόσμου, τον κάνουν κροκέτα" :D

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Διόνα! Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

γλυκο ομορφο ποστ...να σαι καλα.

Locus Publicus είπε...

Αναφέρεσαι συχνά στις κυριακάτικες βόλτες. Μου αρέσουν αυτές οι αναφορές. Η Κυριακή και η βόλτα της περιέχει μια τελετουργία που για πολλούς, και για μένα, έχει ένα ιδιαίτερο νόημα. Είναι ίσως η μόνη εβδομαδιαία ώρα που μας δίνεται να κοιτάξουμε απλά γύρω μας, και να διανοηθούμε. Χρόνια τώρα, συνδυάζω τις κυριακάτικες εξόδους μου με τα τρία πράγματα που κουβαλάω μαζί μου - ένα walkman για μουσική, μια φωτογραφική μηχανή, και ένα σημειωματάριο. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που αισθάνεται έτσι:)

ellinida είπε...

Μιά χαρά σας βρίσκω. Μιά από τα ίδια, μόνο που οι δικές μου είναι καθημερινές (ακόμα κι'αν βρέχει)και είναι στας εξοχάς. Περνάμε τόσο ωραία μετά των σκύλων που δεν μας κάνει καρδιά να γυρίσουμε σπίτι.
Τσαγάκι πίνουμε ένα συνδυασμό jasmin-green χάρμα.
Καλή βδομάδα.

Περαστικός είπε...

Ευχαριστώ, Exofthalmi.

Locus, σωστά, είναι μια ώρα που μπορείς απλώς να υπάρχεις. Για τις "περιπατητικές" φωτογραφίες εγώ χρησιμοποιώ το κινητό μου.

Ellinida, προσπαθώ να μην το βάλω κάτω, παρά την πραγματικότητα που με περιβάλλει :D Ωραίο και το jasmin-green, δεν υπάρχει καλής ποιότητας τσάι που να μη μου αρέσει και τα δοκιμάζω όλα, στο σπίτι έχω μια μεγάλη ποικιλία.

Carlito είπε...

Δεν είναι απίστευτεσ αυτές οι βόλτες στη βροχή?
Ειδικά εμένα αγαπημένη μου είναι η Διονυσίου Αρεοπαγίτου..τρελλένομαι

librarian είπε...

Ζήλεψα το τσάι περαστικέ! Ποιό είναι αυτό το τεϊοποτείο κι εγώ δεν το ξέρω...?

EKT είπε...

΄Εχεις δοκιμάσει Λαπσάνγκ Σουσόνγκ,το άρωμα καπνιστού ξύλου, πάει τόσο ωραία με τη βροχούλα...
ΕΚΤ Ελένη

Περαστικός είπε...

Carlito, πράγματι, και εμένα η Διονυσίου Αρεοπαγίτου είναι από τις αγαπημένες μου.

Librarian, λέγεται "Το Τσάι", στην Αλεξάνδρου Σούτσου, στο Κολωνάκι, κοντά στη διασταύρωση με τη Λυκαβηττού. Άνοιξε πρόσφατα. Εκεί κοντά υπάρχει και το κατάστημα με το ίδιο όνομα. Ένα άλλο τεϊοποτείο που μου αρέσει είναι η Παιωνία, Αμφικτύωνος και Πουλοπούλου, κοντά στο σταθμό του ηλεκτρικού στο Θησείο. Αν κάποιος ξέρει άλλα καλά τεϊοποτεία, ας τα αναφέρει.

Ελένη, δεν το έχω δοκιμάσει... ακόμη. Το βάζω αμέσως στη λίστα μου :)

progvamp είπε...

Γεια σου, Περαστικέ. Μια αναζήτηση για τεϊοποτεία στην Αθήνα με έφερε ως το πανέμορφο αυτό μπλογκ και διαβάζοντας με χαρά παρατηρώ τρία τουλάστιχον (λολ) στοιχεία που με κάνουν αμέσως να νιώσω σαν στο σπίτι μου. 1. το mousepad Μίκυ Μάους, 2. ότι είμαστε ομοϊδεάτες (μεταφράστρια εδώ!) 3. ότι σ' αρέσει το τσάι 4. ο γατούλης στη φωτό σου και η προφανής αγάπη σου για τα ζώα. Είδες; Ανέφερα ήδη τέσσερα στοιχεία! Καλή συνέχεια και θα τα λέμε. Σε πρόσθεσα ήδη στο μπλογκ μου. ;)

Περαστικός είπε...

Καλωσόρισες, progvamp :)
Σχετικά πρόσφατα έχω πάει στην τσαγερί «Το τσάι», Αλεξάνδρου Σούτσου 19, στο Κολωνάκι, και στην «Παιωνία», Αμφικτύονος 12 & Πουλοπούλου, στο Θησείο. Αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους, αλλά με τη δική τους χάρη.
Χμ... νομίζω ότι έχουμε και κάποια κοινά αναγνώσματα.

progvamp είπε...

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Δυστυχώς έχει πέσει αρκετή δουλειά και δεν προλαβαίνω να ξεμυτίσω απ' το σπίτι για να πάω βόλτα. Ίσως αυτή τη βδομάδα. Θα δούμε. Ποια άλλα αναγνώσματα έχουμε κοινά, αλήθεια; :P

Περαστικός είπε...

Ποιος ξέρει, μπορεί κάποτε να το συζητήσουμε με μια κούπα τσάι :)