Παρασκευή, Νοεμβρίου 28, 2008

Τρομερό να σε ληστεύει...

...το ίδιο σου το σκίτσο!

15 σχόλια:

Dr.Φλάντζας είπε...

Αγαπητέ κύριε Περαστικέ:

Που καταντήσαμεν!

Να μας ληστέυουν δια πέντε Ευράν,
Dr.Φλάντζας

Περαστικός είπε...

Μεγάλη κατάντια, Dr μου. Καλά που είχα κρύψει τα πενηντόευρα (μη μας ακούσει και ο Αλογοσκούφ!)

Dormammu είπε...

Όλο με τάληρα την βγάζεις Περαστικέ!

Περαστικός είπε...

Dormammu, δύσκολοι καιροί, δεν είναι για ανοίγματα!

nelly είπε...

ερασιτεχνης ο τυπος...

Περαστικός είπε...

Nelly, είναι φρεσκοσκιτσαρισμένος και άπειρος, δώσε του χρόνο.

busy bee είπε...

Κατ`αρχήν να πω ότι δεν θα με πείραζε μια τέτοια ληστεία από ένα τόσο συμπαθητικό σκίτσο!!!! :)
Και δεύτερον και βασικότερο, εδώ μας ληστεύουν επί μονίμου βάσης και με πολύ μεγαλύτερα ποσά οι τράπεζες για παράδειγμα και δεν αντιδρούμε!

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

Το σκυλάκι όλα τα λεφτά... και τα 5 ευρώ :P

Περαστικός είπε...

Busy bee, αν σου αρέσει να σου το στείλω με το κουμπούρι του να ληστέψει και εσένα! Έχε υπόψη πάντως ότι φιλοδοξεί να γίνει γκόλντεν μπόι σε τράπεζα ή υπουργός οικονομικών για να ολοκληρώσει τη "σταδιοδρομία" του :)

Γαϊδάρα, ήταν αδέσποτο σκίτσο που το μαζέψαμε στο ιστολόγιο :D

librarian είπε...

Δε λες πάλι καλά που ξέρεις ποιος σε κλέβει;
Εγώ μένω με την απορία...
Θα παίξεις μαζί μας;

Περαστικός είπε...

Librarian, χωρίς παρεξήγηση, δεν παίζω ποτέ μπλογκοπαίχνιδα, μου φαίνονται χάσιμο χρόνου, όταν παλεύω να εξασφαλίσω λίγο χρόνο για να ανεβάσω κάθε ποστ. Αν έχω χρόνο για ανάρτηση, θα ανεβάσω κάτι που τραβάει η καρδιά μου. Δεν λέω ότι κάνουν κακώς όσοι παίζουν, αλλά το σπορ δεν με τραβάει :)

librarian είπε...

Ok! Μ' αρέσει που κάνουν τον κύκλο τους.
Καλημέρα και καλή κυριακάτικη βόλτα.

Ανώνυμος είπε...

copyright enfringement? Είσαι γνωστότερος από όσο ίσως πιστεύεις:
http://ioannisnturos.blogspot.com/

Περαστικός είπε...

Ευγενικό θα ήταν να υπήρχε μια αναφορά στην πηγή ή να μου είχε ζητηθεί η άδεια, δεν θα είχα αρνηθεί. Δεν πειράζει, έτσι και αλλιώς σκέφτομαι μήπως βάλω μια ανακοίνωση που θα επιτρέπει την ελεύθερη χρήση των σκίτσων μου, του ιστολογίου, από άλλους ιστολόγους ή για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς, αλλά θα μου άρεσε να με ενημερώνουν, για να ξέρω και εγώ τι ταξίδια κάνουν τα δημιουργήματά μου. Μου αρέσει η ιδέα να κυκλοφορούν τα σκίτσα μου ελεύθερα και νοιώθω λίγο προνομιούχος που μπορώ να δημιουργώ ο ίδιος το οπτικό υλικό μου χωρίς να ανησυχώ για πνευματικά δικαιώματα και άλλα παρόμοια. Σε ευχαριστώ πολύ που μου το επισήμανες.

Περαστικός είπε...

Επισημαίνω ότι μετά από μικρή έρευνα βλέπω ότι αυτή η ανάρτηση, με το σκίτσο, προέρχεται από άλλο μπλογκ, στο http://kafeneio-gr.blogspot.com/
και συγκεκριμένα:
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2008/12/offshore.html
Βλέπω και άλλο σκίτσο μου, εδώ:
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2008/12/blog-post_2734.html
Δεν έψαξα άλλο. Μια αναφορά δεν θα έβλαπτε ή να με είχαν ρωτήσει. Ευγενικό θα ήταν, δεν θα έλεγα όχι. Δεν θέλω να κάνω άλλο σχόλιο.