Τρίτη, Οκτωβρίου 28, 2008

Μάθε τέχνη...

...κι άστηνε, μιας και έρχονται και δύσκολοι καιροί, όπως λένε.

Είχα μια λάμπα "ξεσκέπαστη" στην κουζίνα, μόνο με το καλώδιο. Βαρέθηκα να τη βλέπω, βαριόμουν να πάρω φωτιστικό, δεν έβρισκα και του γούστου μου, αποφάσισα να αναλάβω δράση ο ίδιος. Αγόρασα μερικά λεπτά, πανάλαφρα πηχάκια μπάλσα, μια κόλλα, κοπίδι είχα, και τύπωσα μερικά από τα σκιτσάκια μου σε απλό χαρτί, Α4. Το αποτέλεσμα το βλέπετε παρακάτω.

Η μέθοδος στήριξης πολύ απλή, αλλά αποτελεσματική (βλ. λεπτομέρεια παρακάτω). Αφαιρείται και επανατοποθετείται πανεύκολα και σκέφτομαι ότι μπορεί κάποιος να κάνει και εποχικά φωτιστικά, π.χ. με χριστουγεννιάτικα θέματα (βλ. σημείωση ΠΡΟΣΟΧΗ). .


Λύσεις Περαστικός - Τώρα, και τμήμα φωτιστικών!

Και καλό μας "ΟΧΙ", αρκεί να μάθουμε να το λέμε συχνότερα, αρκεί να το πούμε και στις εκλογές.

ΟΧΙ ΝΔ, ΟΧΙ ΠΑΣΟΚ, όχι σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές!
.
ΠΡΟΣΟΧΗ: όταν φτιάχνετε αντίστοιχες κατασκευές, πρέπει να προσέχετε την ασφάλεια. Η συγκεκριμένη λάμπα είναι στην κουζίνα, ανάβει όταν είμαι και εγώ εκεί, το κάλυμμα απέχει αρκετά από τη λάμπα, που είναι χαμηλής κατανάλωσης και παράγει λιγότερη θερμότητα και το χαρτί είναι καλά στερεωμένο και δεν υπερθερμαίνεται. Το ριζόχαρτο μου είπαν είναι πιο ασφαλές υλικό και χρησιμοποιείται σε φωτιστικά. Αν το αποφασίσετε, ζητήστε πληροφορίες. Σε κάθε παρόμοια κατασκευή, υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς! Μην κάψετε το σπίτι σας!

10 σχόλια:

Greek Rider είπε...

Τον κίνδυνο πυρκαγιάς σκέφτηκα μόλις διάβασα ότι είναι Α4. Γιατί με το μάτι από τη φωτογραφία που το βλέπω φαίνεται για κάτι πολύ ακριβότερο.

Τελικά ακριβό δεν σημαίνει και καλύτερο.

Περαστικός είπε...

Για αυτό έβαλα την προειδοποίηση. Πάντως, η συγκεκριμένη εγκατάσταση μοιάζει ασφαλής, ο λαμπτήρας είναι των 14 Watt και δεν βλέπω να εκπέμπει πολύ θερμότητα και, το σημαντικότερο, το φως δεν ανάβει στην κουζίνα χωρίς να είμαι παρών. Πάντως, αν το αντικαταστήσω, θα αναζητήσω κάτι καταλληλότερο. Έχω ακούσει και για επιβραδυντικά βερνίκια. Αν κάποιος έχει πληροφορίες, ευπρόσδεκτος.

aerostatik είπε...

να ζωγραφίσεις τη νεράιδα της βροχής για να έχεις σύστημα καταιονισμού...

Ανώνυμος είπε...

θαυμαζω και παραδεχομαι την επινοητικοτητα σας αγαπητε!

Περαστικός είπε...

Aerostatik, καλή ιδέα, μπορεί στο επόμενο.

Exofthalmi, σας ευχαριστώ.

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

Πολύ καλό!!!

Θέλω 20 κομμάτια! :) :)

Dormammu είπε...

@ Επίσημο Σχολιαστή: Το σωστό είναι "Δεν έδωσα την άδειά μου, θα ασκήσω αγωγή και θα τους αλλάξω τα φώτα".

Περαστικός είπε...

Γαϊδάρα, εσύ θες να με πεθάνεις στη δουλειά :D

Dormammu, τι ασχολείσαι με τον πικρόχολο ημιμαθή;

cyrus είπε...

Δώσε το know-how στο ΙΚΕΑ -- θα κάνει θραύση.

Περαστικός είπε...

Cyrus, σε όποιον μου δώσει τα περισσότερα :-)