Κυριακή, Οκτωβρίου 12, 2008

Ματαιωμένη ανταπόκριση περιπάτου

Σε εκείνον τον περίπατο δεν ήμουν μόνος, ήμουν με μια καλή φίλη και όσο έγραφα για τις απλές, χαρούμενες στιγμές που περάσαμε, για τα αστεία που μοιράζονται δύο παλιοί, καλοί φίλοι μεταξύ τους, τόσο το μετάνιωνα. Θα αναφέρω μόνο εκείνο το διαγωνισμό για να εντοπίσουμε το πιο κιτς αντικείμενο στο πολυκατάστημα, βραβείο που διεκδίκησαν επάξια μερικά φωτιστικά και κάτι μεταλλικοί ράβδοι για κουρτίνες με χρωματιστά κρύσταλλα, εκείνη τη ζεστή σοκολάτα που ήπιαμε κάπου πολύ ψηλά με θέα τη φωτισμένη Ακρόπολη και το απόκοσμο τοπίο της Γκόθαμ Σίτι και εκείνες τις φράσεις στο τέλος, που ήταν περίπου: «Πω, πω, ούτε τρεις ώρες δεν πέρασαν!» «Ναι, ο χρόνος μπορεί να μοιάζει πολύς και όταν περνάς καλά, αρκεί να τον γεμίζεις με πολλά και ωραία πράγματα,» σαν ένα γυάλινο βάζο που το γεμίζεις με πολλούς χρωματιστούς βώλους.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Ο χρόνος δίνει όλες τις απαντήσεις,χωρίς να χρειάζεται καν τις ερωτήσεις". Ευρυπίδης
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Αυτά τα άρθρα που έχουν φιλοσοφική διάθεση μου αρέσουν περισσότερο.

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Angeliki.

Ανώνυμος είπε...

Ε, οχι και χαχας. Πολυ τον υποτιμας τον επισημο σχολιαστη.

Καλημερα.

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, μα, δεν καταλάβατε, ο επίσημος σχολιαστής το λέει αυτό.

ou ming είπε...

:)

Περαστικός είπε...

:)

ou ming είπε...

Όμως, δεν μας είπες, γιατί το μετάνιωνες;

Περαστικός είπε...

Ίσως γιατί ήταν κάτι ήδη μοιρασμένο, δεν υπήρχε ανάγκη να μοιραστεί ξανά, σε αντίθεση με τους μοναχικούς περιπάτους. Ίσως πάλι γιατί εκείνες οι αναμνήσεις ήταν σαν πεταλούδες και μου φάνηκε άσχημο να τις πιάσω για να τις καρφιτσώσω σε ένα κομμάτι ηλεκτρονικού χαρτιού και να τις επιδεικνύω. Προτιμώ να τις βλέπω να πετάνε εδώ και εκεί όσο αντέξουν. Ίσως πάλι γιατί μου φάνηκε κάτι ιδιωτικό και πολύτιμο, μεταξύ εμένα και της φίλης μου, όπως όλες οι στιγμές, και οι πιο απλές, που μοιράζονται οι αληθινοί φίλοι. Ίσως πάλι γιατί είμαι λίγο παράξενος μερικές φορές.

Dormammu είπε...

Μακάρι να υπήρχε ένας Σκοτεινός Ιππότης στην Γκόθαμ Σίτι.....

Ανώνυμος είπε...

i think you're in love.. (σσσ μη μας ακούσει ο Ε.Σ.)

Περαστικός είπε...

Dormammu, το Γκόθαμ Σίτι αξίζει τον Τζόκερ.

Poplar, no, Ι am not. Και ποιος είναι ο Ε.Σ.; Ο Ελληνικός Στρατός;

Περαστικός είπε...

Η εμμονή των ανθρώπων με το σεξ και η ερμηνεία των πάντων βάσει αυτού είναι μερικές φορές εξοργιστική. Να θυμηθώ να εκδώσω απαγορευτική διαταγή.

librarian είπε...

Ναι το σεξ παντού. Τίποτα άλλο μόνο σεξ. Όλες οι ανθρώπινες σχέσεις πρέπει να καταλήγουν στο σεξ, έλεος.

Περαστικός είπε...

Γεια σου, LIbrarian. ΟΚ, νομίζω πάντως ότι αντέδρασα κάπως υπερβολικά με το τελευταίο σχόλιό μου. Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για υπαρκτό πρόσωπο με το οποίο είμαστε φίλοι εδώ και πολλά, πολλά χρόνια.