Παρασκευή, Οκτωβρίου 03, 2008

Η παραγγελιά

Στρατιωτικά γυμνάσια στο ιστολόγιο.
.
Προσοχή: κείμενο που θίγει θρησκευτικές ευαισθησίες, συνεχίζετε με δική σας ευθύνη.
.
Είχα πιει μια μπίρα Λούσιφερ, όταν τον πρόσεξα να κάθεται στον άλλο καναπέ. «Αυτό είναι γελοίο», είπα, «δηλαδή, αν έπινα μοναστηριακή μπίρα θα εμφανιζόταν ο Άγιος Πέτρος;» «Συγχωρέστε μου την εισβολή, αγαπητές κύριε», αποκρίθηκε, «αλλά, ξέρετε, ο Αρμαγεδδώνας πλησιάζει και θα χρειαστώ τη βοήθειά σας, εξάλλου, γνωρίζω ότι δεν πολυσυμπαθείτε αυτόν τον τύραννο, τον Γιαχβέ». «Και τι μπορώ να κάνω εγώ για τον Φέροντα το Φως, το Άστρο της Αυγής;» Είπα, όχι χωρίς κάποια δόση ειρωνείας, «εξάλλου, δεν είναι προδιαγεγραμμένο το αποτέλεσμα;» συμπλήρωσα. «Μην πιστεύετε την προπαγάνδα των άλλων, αν ενισχύσουμε λίγο το στράτευμά μας, η νίκη θα είναι δική μας, αυτό που χρειαζόμαστε είναι μερικοί μαχητές παραπάνω και αυτό θα ήθελα να ζητήσω από εσάς.» Κοίταξε για λίγο το απορημένο μου ύφος και συνέχισε «Μπορώ να κάνω πραγματικότητα ένα όνειρό σας, τη μεταφορά των σκίτσων σας από τον εικονικό κόσμο του ιστολογίου σας, στον κόσμο που μας περιβάλλει, αρκεί να μου σκιτσάρετε μερικά σκίτσα που θα παραταχθούν την ημέρα της μεγάλης μάχης ανάμεσα στις λεγεώνες μας.»
.
Η συμφωνία έκλεισε, αλλά αφού το διαπραγματεύτηκα. Θα είμαι επικεφαλής της λεγεώνας που θα σκιτσάρω, θα οδηγήσω προσωπικά τα σκίτσα μου εναντίον των στρατιών των αγγέλων. Εξασφάλισα και καλή θέση, ανάμεσα στα τρομερά λίλιμ της Λίλιθ μαζί με τα αβάπτιστα μωρά, που ο καλός Θεούλης αρνείται να δεχθεί κοντά του, και τα ζώα που πεθαίνουν από το σαδισμό των ανθρώπων. Αυτές οι δυο τρομερές στρατιές θα στηρίζουν το αριστερό και το δεξί πλευρό της λεγεώνας μου, είμαι βέβαιος ότι θα τα πάμε καλά.
.
Έβλεπα πριν από λίγες μέρες σε ένα ντοκιμαντέρ ένα βουβάλι να καταβροχθίζεται ζωντανό από ύαινες, είχε καθηλωθεί εξαντλημένο και το έτρωγαν ζωντανό από τα πίσω πόδια. Του έκοβαν κομμάτια ενώ αυτό καθόταν ανήμπορο, χωρίς δύναμη ούτε για να μουγκρίσει, μόνο τα μάτια του ήταν γουρλωμένα και κοιτούσαν πέρα δώθε. Μετά, έδειξαν το τέλος, δύο ύαινες παλεύουν για τη ραχοκοκαλιά και τα πλευρά, το μόνο που είχε απομείνει από το ζώο, και μεταφέρουν το τρόπαιο τραβολογώντας το. Η πιο σκληρή σκηνή που έχω δει σε σύγκριση με οποιαδήποτε «σπλατεριά», και είδα πολλές στις μέρες μου. Αν μπορούσα ποτέ να πιστέψω ότι θα μπορούσε να υπάρχει ένας θεός όπως ο Γιαχβέ και ότι η «κρατούσα» θρησκεία μας ήταν αληθινή έστω και στο ελάχιστο, σίγουρα θα ήμουν ορκισμένος εχθρός Του, θα ονειρευόμουν ότι την ημέρα του Αρμαγεδδώνα θα κατάφερνα να ματώσω έστω και έναν άγγελό Του, για χάρη του πιο καταφρονεμένου από τα πλάσματα που υποφέρουν. Θα πολεμούσα για λίγο φως ενάντια σε αυτό τον σκοτεινό Θεό, πλάι στον φωτεινό επαναστάτη.

10 σχόλια:

Greek Rider είπε...

Περαστικέ φοβερό σκίτσο για ακόμη μια φορά. Το ντοκιμαντέρ που λες το είχα δει και εγώ, αν είχε πάει σε καμία λίμνη να καλυφθεί όπως το άλλο που το κυνηγούσαν τα λιοντάρια θα γλίτωνε, αλλά δυστυχώς κόλλησε στο βάλτο. Πολύ σκληρό θέαμα και πολύ σκληρή η σιωπή του ζώου, σαν να φοβόταν τόσο που δεν μπορούσε ούτε να μουγκρίσει ενώ είχε δεχτεί το μοιραίο τέλος του. Οι ύαινες είναι πολύ πιο επικίνδυνες από τα λιοντάρια, όπως έμαθα, και με πολύ πιο δυνατά σαγόνια. Μου θυμίζουν τους ανθρώπους.

Για τον Κακό θεό δεν έχω τίποτα να προσθέσω με κάλυψες απόλυτα. Μην ξεχνάμε ότι την παραμονή των γενεθλίων Του, το 2004, σκότωσε καμιά 200ρια χιλιάδες κόσμου στο τσουνάμι. Ποιος καλός θεός θα επέτρεπε κάτι τέτοιο.

cyrus είπε...

Κυλία, Κυλία, ο Πελαθτικόθ είναι θατανιθτήθ!!!

Nikos Lioliopoulos είπε...

Την ημέρα της μεγάλης μάχης εγώ θα λουφάρω... Όταν βγει το αποτέλεσμα στείλτε μου e-mail!

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Greek Rider. Υπάρχουν θρησκευτικά/φιλοσοφικά συστήματα που δίνουν εξηγήσεις με κάποια συνέπεια για τον πόνο του κόσμου (μάθηση, κάρμα, θεός που δεν είναι πανάγαθος ή/και παντοδύναμος κ.λπ.), η δική μας θρησκεία είναι γεμάτη με κραυγαλέες αντιφάσεις.

Χα, χα, Cyrus, μπορεί να ήμουν, αν ήμουν χριστιανός :)

Νίκο, καθόλου κακή ιδέα.

ellinida είπε...

Χα εμένα μου άρεσαν οι αντανακλάσεις του πυρός του εξώτερου πάνω στο ποτήρι. Εβίβα!

Περαστικός είπε...

Ellinida, εβίβα!

aerostatik είπε...

άλα τις διαβολάκο
τ΄αφεντικά της κόλασης σου σκάψανε το λάκκο...
ΑΛΚΗΣ ΑΛΚΑΙΟΣ
(με τη φωνή ναι ναι του Γ.Νταλάρα)

Περαστικός είπε...

Γεια σου, Aerostatik, αλλά υποτίθεται ότι άλλος δημιούργησε το λάκκο όπου βρισκόμαστε.

gaidara είπε...

Lucifer ωραία μπύρα και δυνατή! ;)

Ανάσα κι αυτό το κείμενό σου :)

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Γαϊδάρα. Πράγματι, για την μπύρα. Ευχαριστώ :)