Κυριακή, Οκτωβρίου 26, 2008

Σαν σκυλιά + 2 σχόλια για την επικαιρότητα + DVD δώρο*!

Έκανα πάλι σήμερα τον Κυριακάτικο περίπατό μου, περπάτησα από τα γνώριμα μέρη που έχω ποτίσει με τις παιδικές μου μνήμες. Θυμήθηκα κάτι που είχα πει πρόσφατα σε ένα φίλο. "Περπατάμε στη γειτονιά μας, στην πόλη μας, σαν τα σκυλιά. Μυρίζουμε παλιές αναμνήσεις στις γωνίες που είχαμε σημαδέψει χρόνια ή δεκαετίες πριν και ανανεώνουμε τη μυρουδιά μας, σαν για επανεπιβεβαίωση των δικαιωμάτων μας". "Να το γράψεις στο μπλογκ σου αυτό" μου είπε. "Θα το γράψω."

Σε αυτό τον εγκαταλελειμμένο κινηματογράφο, με τις χτισμένες πόρτες, είχα δει τις Αριστογάτες όταν ήμουν νήπιο. Θυμάμαι ακόμη τη χαρά και μια μελαγχολία μετά. Αυτός ο κινηματογράφος ήταν τόσο φωτεινός τότε και τα γράμματα από νέον άναβαν δυνατά και καθρεπτίζονταν σε παιδικά μάτια.

Μνήμες στις γωνίες,
Σαν σκυλί κατουράω
Και οσφραίνομαι

Σχόλιο για την επικαιρότητα 1
Όλο λέω να γράψω για την επικαιρότητα, αλλά η αηδία και η αποστροφή που αισθάνομαι δεν με αφήνουν, θα πω μόνο ότι το αληθινό σκάνδαλο δεν είναι η όποια υπόθεση Βατοπεδίου, αλλά το εκκλησιαστικό παρακράτος ή μάλλον κράτος εν κράτει που έχει χωμένα βαθιά τα πλοκάμια του σε όλες τις εξουσίες. Διαβάζω για τη δίκη του Ερντογάν στην Τουρκία "για δραστηριότητες κατά του κοσμικού χαρακτήρα του κράτους" και αναρωτιέμαι, στην Ελλάδα ποιος θα προστατεύσει αυτόν τον "κοσμικό χαρακτήρα του κράτους"; Σίγουρα όχι η ΝΔ, σίγουρα όχι το ΠΑΣΟΚ και ο "όπου φυσάει ο άνεμος" αρχηγός του που ευκαιριακά τσιμπάει κανένα σύνθημα από τον ΣΥΡΙΖΑ ανάλογα με το πού δείχνουν οι δημοσκοπήσεις. Πότε θα απαλλαγούμε από το τελευταίο κατάλοιπο της τουρκοκρατίας; Παντού γενική διάλυση. Αν η Ελλάδα δεν πεθαίνει ποτέ, τότε φοβάμαι πως σαπίζει ζωντανή.

Σχόλιο για την επικαιρότητα 2
Όσο για τις διεθνείς, οικονομικές εξελίξεις, νομίζω ότι το γκαρσόνι έφερε το λογαριασμό και κοιτάμε ο ένας τον άλλο αμήχανα, με τα άδεια πορτοφόλια μας στο χέρι.

Ελπίδα/ το αύριο που ετοιμάζεται να βγει στην επιφάνεια/ απειλή για τα αγαπημένα τσιμέντα μας; Η μυστική Αθήνα. Εκπαίδευσε το βλέμμα σου να προσέχει αυτά που περνούν απαρατήρητα, κοίταξε εκεί που συνήθως δεν κοιτάζεις.
.
* Δεν έχει DVD, το έγραψα μόνο για να μαζέψω αναγνωσιμότητα.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με την προτροπή στο τελευταίο μέρος της ανάρτησης, θα ήθελα να μοιραστώ το εξής:
Πάνω στο τραπέζι του μπαλκονιού μου έχω από το καλοκαίρι δύο μικρά γλαστράκια με φυτάκια μέσα σε κασπό. Παρόλο που κανονικά τα φυτά θα έπρεπε να είχαν ξεραθεί, κάθε μέρα βγαίνουν καινούρια άνθη, αν και τα φύλλα έχουν πέσει εδώ και καιρό. Έχω αραιώσει το πότισμα γενικώς τώρα που δρόσισε αλλά προχθές είπα να κοιτάξω στο κασπό αν έχει νεράκι μήπως χρειαζόταν να ποτίσω. Ανασήκωσα λοιπόν το γλαστράκι από το κασπό και τότε είδα ένα σαληγκαράκι να προβάλει από το καβούκι του! Δεν ξέρω πώς βρέθηκε εκεί, μου φαίνεται απίστευτο να σκαρφάλωσε στον δεύτερο όροφο, και μετά στο τραπέζι για να μπει μέσα στο κασπό! Από το πουθενά λοιπόν απέκτησα πετ που ίσως με διάλεξε μόνο του για συγκάτοικο. :-)

sousou

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Sousou! Τώρα πρέπει να το φροντίζεις και αυτό :D

Περαστικός είπε...

Επισημαίνω ότι σαλιγκάρι-πετ έχει και ο Μπομπ Σφουγγαράκης!

librarian είπε...

Περαστικέ ζήλεψα τις βόλτες σου και είπα κι εγώ να κάνω μια προσπάθεια να περιγράψω τις δικές μου... να περνάς κι εσύ αν θες...

Περαστικός είπε...

Librarian, καλή αρχή! Βεβαίως και θα περνάω.

librarian είπε...

Ευχαριστώ...
:)