Δευτέρα, Ιανουαρίου 21, 2008

Πανικός

Μια διορθωσούλα ήθελα να κάνω...

16 σχόλια:

Urfurslaag είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ

Περαστικός είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε πορφυρό τέρας

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

Μου αρέσει που αντιμετωπίζεις τα σκίτσα σου ως ζωντανά πλάσματα... εχμ... όχι ότι δεν είναι...

ps. Μην τους το πεις αυτό :P

aerostatik είπε...

καταπληκτικό Χ 2

Ανώνυμος είπε...

Εχουμε την ιδια γομολαστιχα,μονο που η δικια μου ειναι "φαγωμενη" απ τη μια πλευρα μονο.Εσυ σβηνεις ποτε απο τη μια και ποτε απο την αλλη(χε,χε,χε...βρηκα και κατι στο οποιο να ειμαι πιο προκομενη απο σενα)

Περαστικός είπε...

Ακριβώς Γαϊδάρα, "ως" και όχι "σαν" :) Εγώ δεν θα τους το πω, αλλά κοιτάζουν το ιστολόγιο συστηματικά :P

Ευχαριστώ Aerostatik

Nelly, λυπάμαι, αλλά χρησιμοποιώ τη γομολάστιχα και από τις δύο πλευρές για λόγους συμμετρίας και αρμονίας :P Στην πραγματικότητα πάντως χρησιμοποιώ για το μολύβι λευκές γόμες σχεδίου, είναι ποιο "τρυφερές" με το χαρτί και αποτελεσματικές για το μολύβι.

ou ming είπε...

Πολύ καλό, Περαστικέ.

Περαστικός είπε...

Ευχαριστώ, Ou Ming.

SUN W KNIGHT είπε...

Καταπληκτικό Χ 3

Yellow Kid είπε...

Και απο μένα, Χ 4!

Unknown είπε...

προς τι ο πανικος ομως?!

Περαστικός είπε...

Καλημέρα σε όλους. Stilvi, αν ήσουν σκίτσο θα καταλάβαινες.

x-ray είπε...

Καταπληκτικό Χ 5

Περαστικός είπε...

Καλησπέρα Χ-ray

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Πολύ όμορφο περαστικέ μου...
Με την ευκαιρία, μου άρεσαν πολύ τα χέρια σου. Τι να κάνουμε, έχω ένα κόλλημα με τα χέρια :)

Περαστικός είπε...

Καλησπέρα Τύπε Νυχτερινέ, μην ντρέπεσαι, και εγώ έχω ένα κόλλημα με τα γυναικεία πόδια, θα διαβιβάσω στα χέρια μου τον έπαινό σου :)