Κυριακή, Απριλίου 20, 2008

Σάββατο βράδυ με παρέα

- Εις υγείαν μας!

7 σχόλια:

Dormammu είπε...

Άσπρο πάτο κ. Περαστικέ!

Περαστικός είπε...

άσπρο πάτο!

gaidara είπε...

Λίγο καφετί για τσίπουρο... λίγο ασπρουλιάρικο για ουίσκυ... τι είναι? :P

... ότι κι αν ήταν ελπίζω να πήγε σε καλή μεριά :)

ps. άκου γλυφτρόνι... αν ήταν η ζήλεια ψώρα... ;)

zizugataki είπε...

Πολύ ωραίο. Η ζωή με τα σκίτσα είναι σαν εικονική πραγματικότητα.
Και το μεγάλο ερώτημα είναι, ζούμε εμείς ή τα σκίτσα;
'Η είμαστε και εμείς σκίτσα ενός blogger;

Περαστικός είπε...

Καλημέρα Γαϊδάρα, τσικουδιά είναι και θα έπρεπε να είναι εντελώς διαυγής, σαν νερό, αλλά κάτι έγινε με το φωτισμό. Μη δίνεις σημασία στον πικρόχολο επίσημο σχολιαστή :)

Καλημέρα, Zizugataki, η ζωή με τα σκίτσα είναι πιο πραγματική από την πραγματικότητα :)

Lion είπε...

Εβιβα Περαστικε!

Υ.Γ. Μηπως τελικα τα σκιτσα κατασκευαζουν εμας ωστε να σπανε πλακα μαζι μας; ;-) Νομιζουμε οτι τα φτιαχνουμε εμεις, ισως ομως και να συμβαινει το αντιστροφο.

Υ.Υ.Γ. Αν καταφερνα να πιω ποτέ τοση τσικουδια, θα με ετρεχαν στο νοσοκομειο μετα ;-) Αλλα μην πτοεισαι απο τις δικες μου ανικανοτητες ;-)

Υ.Υ.Υ.Γ. Το "εβιβα" ειναι η αγαπημενη μου προσφωνηση οταν πινω. Την προτιμω απ' ολες τις αλλες, γι' αυτο που σημαινει (δεν χρειαζεσαι εμενα στην μεταφραση, ετσι; ;-) )

Περαστικός είπε...

Γεια σου Dralion!

Μπορεί να έχεις δίκιο για τα σκίτσα.

Ε καλά, δεν είναι τόσο πολλή η τσικουδιά, εκτός αν δεν το σηκώνεις το ποτό. Πάντως, και εγώ όταν μου έδωσαν να δοκιμάσω πριν από μερικές μέρες ένα ποτό από την Ανατολική Ευρώπη το σταμάτησα μόλις άγγιξε τη γλώσσα μου, δεν πίστευα ότι υπήρχαν τόσο δυνατά ποτά, η τσικουδιά έμοιαζε με νερό. Ίσως να πίνεται στους -60 βαθμούς.

Για το εβίβα, μου αρέσει η θεωρία ότι προέρχεται από το βακχικό Ευοί Ευάν (χαίρε ή υγίαινε, δηλ. σαν το εις υγείαν), ο Μπαμπινιώτη βέβαια προτάσσει τον τύπο βίβα και λέει ότι προέρχεται από το λατινικό viva (ζήτω), αλλά εγώ ως κύριο τύπο ξέρω το εβίβα. Υποθέτω ότι η ιστορική παρακολούθηση της χρήσης θα μπορούσε να βοηθήσει, ζητείται γλωσσολόγος! Εγώ θα λέω "ευοί ευάν" λοιπόν εφεξής.