Πέμπτη, Απριλίου 17, 2008

Έντομα και άνθρωποι

14 σχόλια:

Throgos είπε...

Αχαχα! Πολύ πετυχημένο. Αυτό το γλυκό πικρο χιούμορ κάτι μου θύμισε αλλά δε θυμάμαι τί.

Περαστικός είπε...

Ευχαριστώ, μου αρέσει αυτό το ύφος, o Τιμ Μπάρτον νομίζω έχει πολλές φορές αυτό το γλυκόπικρο...

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

Πολύ καλό πράγματι!

...αντίστοιχο μαγαζάκι για να γίνονται οι άνθρωποι συμπαθείς στους ανθρώπους υπάρχει άραγε?

Περαστικός είπε...

Γεια σου Γαϊδάρα, δυστυχώς, δεν νομίζω. Λυπηρό όμως δεν είναι να μεταμφιέζεσαι για να γίνεις συμπαθής;

ΓΑΪΔΑΡΑ είπε...

λυπηρό και πολύ "συνηθισμένο"...

aerostatik είπε...

εντυπωσιακός ο πληθυντικός του συνθήματος...
τόση ευγένεια τα έντομα !

Περαστικός είπε...

Έτσι είναι, Γαϊδάρα.

Έχουν ανατροφή τα έντομα του ιστολογίου, Aerostatik.

Greek Rider είπε...

Ο κόσμος των εντόμων που παρουσιάζεις μου θυμίζει τον κόσμο των ανθρώπων

Περαστικός είπε...

Ναι, και κάποιος παλιότερα είχε γράψει για έναν άνθρωπο που μεταμορφώθηκε σε κατσαρίδα.

reginarosasamat είπε...

Kαλημέρα περαστικέ. Κι εγώ έχω μια φοβία απέναντι στα έντομα ειδικά όσα είναι μεγάλα και ιπτάμενα. Στην κυριολεξία μπορεί να βάλω τα κλάματα στη θέα τους και πολλές φορές προσπαθώ να σκεφτώ "μα γιατί, είναι τόσο μικρά, δεν ντρέπεσαι λίγο" κτλ κτλ αλλά το κόλπο δεν πιάνει. Νομίζω πως αυτή η απέχθεια προς τα έντομα (κυρίως των γυναικών) είναι κάτι βαθύτερο και πολύ θα μού άρεσε να ξεδιαλύνω τι ακριβώς :)

Περαστικός είπε...

Γεια σου Regina. Νομίζω ότι το αντίδοτο είναι η συνειδητοποίηση ότι είναι και αυτά πλάσματα που βρέθηκαν να αγωνίζονται για την επιβίωσή τους σε αυτό τον πλανήτη. Και εγώ κάποτε είχα σχεδόν φοβία και δεν λέω ότι την έχω ξεπεράσει τελείως, αλλά όταν για πρώτη φορά λυπήθηκα για έναν γαιοσκώληκα που είδα να αργοπεθαίνει στην άσφαλτο, ξεπέρασα την απέχθεια και έπιασα το πλάσμα και το έβαλα στο χώμα. Προς έκπληξή μου, στην αφή μου θύμισε μετάξι και ένιωσα ακόμη περισσότερη συμπάθεια αισθανόμενος το σώμα του να σκιρτά στο χέρι μου. Ομολογώ ότι δεν θα ήθελα να δω κατσαρίδα στο σπίτι μου βέβαια. Σκέψου όμως τις πασχαλίτσες, σε τρομάζουν και αυτές; :)

reginarosasamat είπε...

α οχι οι πασχαλίτσες οχι, ειναι πολυ μικρές για κάτι τετοιο. ακριδες, τζιτζίκια, κατσαρίδες,χρυσόμυγες (αυτες οχι και τοσο βέβαια) ειναι οι μεγάλοι μου εφιάλτες!

Ναυτίλος είπε...

Ουάου!

Ευφυέστατο φιλέ!! :-D

Περαστικός είπε...

Ευχαριστώ :)