Πέμπτη, Φεβρουαρίου 11, 2010

Παραξενιές

Θέλω να γράφω και να σκιτσάρω περισσότερο για το μπλογκ μου, ας όψεται όμως η δουλειά. Κρίση; Ποια κρίση; Μαθαίνω για αυτήν από τους γύρω μου και τα ΜΜΕ. Προστέθηκε άλλος ένας πελάτης, παρά την υψηλή τιμή που γύρεψα για να τον αποφύγω, παρά τη γκρίνια και τις απαιτήσεις μου για τις διαδικασίες πληρωμής. Δεν ξέρω βέβαια τι θα φέρει η χρονιά. Όπως και να έχει, δεν προσπαθώ πια να προσαρμόζομαι στον κόσμο, περιμένω από τον κόσμο να προσαρμόζεται στις παραξενιές μου. Προπονούμαι για γεροπαράξενος..


Φοροεθελοντής.


Ακούω για τα νέα φορολογικά μέτρα, περισσότερη γραφειοκρατία. Αν προσφερόμουν να τους δίνω κάτι τις παραπάνω από όσα μου αναλογούν, ένα πουρμπουάρ βρε αδερφέ, στο κράτος, για τις νέες γαλλικές φρεγάτες, όχι δωροδοκία, θα με άφηναν στην ησυχία μου; Θα με άφηναν να σταματήσω να ασχολούμαι με όλα αυτά τα χαρτάκια και τις ηλεκτρονικές φόρμες; Θα σταματούσαν να με ταλαιπωρούν; Μπα… Παραμύθια ότι όλα αυτά γίνονται για το χρήμα ή μόνο για αυτό. Για να μας ελέγχουν τα κάνουν, για να μας αναγκάζουν να κάνουμε περιοδικά κάποια πράγματα, όπως στον στρατό, με τα καψόνια και τις ψευτο-αγγαρείες, τα γόπινγκ και τα παρόμοια. Μεγάλη συνομωσία..


Ευρωομόλογα + Βρωμόλογα = Βρωμοομόλογα.


Live long and prosper

7 σχόλια:

doctor είπε...

Πέρασα να πω μια καλησπέρα στον καλό παλιό μου φίλο!

Χάθηκα, το ξέρω, πολλές υποχρεώσεις, λίγος χρόνος...

Δημήτρης

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Δημήτρη! Πολύ καλά έκανες, ελπίζω να σε βλέπουμε συχνότερα, και στο μπλογκ σου.

Φλύαρος είπε...

Ως ομοιοπαθής φοροεθελοντής αντί για το Vulcan salute προτιμώ να τους στείλω το
Greek five finger salute

Περαστικός είπε...

Φλύαρε, καλό :D

Rodia είπε...

Περαστικε μου, ειπαμε, πρωτα ο πολιτης!

aerostatik είπε...

οι ανταγωνιστικοί σαν και σένα δε θα έχουν ποτέ πρόβλημα...

Περαστικός είπε...

Rodia, καλό :D

Aerostatik, μακάρι...