Παρασκευή, Ιουλίου 27, 2012

Εργασία και χαρά


13 σχόλια:

Μαίρη (Ginger) είπε...

Αν σου πω οτι εγω χαιρομαι που γύρισες στη ρουτίνα σου και για το ότι έχεις πολυ δουλειά θα με πιστ΄εψεις?

Τέλεια πάλι η γελοιογραφία σου και η κος Διευθυντής....χμ, ξέρει να ζει βλέπω.

Ελπίζω μέσα στο σπίτι να έχεις δροσερές συνθήκες εργασίας. Καλή δουλειά!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι που τα σκίτσα σας διηγούνται ιστορίες τόσο εύγλωττα
ούτε που είναι εκπληκτικά,
πράγμα με το οποίο συμφωνεί η (επαΐουσα) φίλη μου
-ζωγράφος ούσα-,
είναι που
θα ήταν παράλειψή μου να μην σας το πω.
Καθότι το καλό να λέγεται
και να αναγνωρίζεται,
επειδή ο καλός ο λόγος (όταν είναι αληθινός)
είναι βάλσαμο στην ψυχή του ανθρώπου
(ενώ μοιάζει εντελώς βλακώδες -έως αηδιαστικό-
το αλληλολιβάνισμα
που παρατηρείται σε πολλά μπλογκς.)

ΥΓ. Μόνη μου το σκέφτηκα, σας ορκίζομαι...
Δεν με βοήθησε κανείς!!!

Καλές μεταφράσεις!

κ.κ.

Περαστικός είπε...

Mary-Ginger, ευχαριστώ, καταλαβαίνω τι εννοείς, δεν έχεις άδικο. Καλά είμαι, με τον ανεμιστήρα.

κ.κ. Ευχαριστώ θερμά, και τη φίλη σας, για τα καλά λόγια. (Και εγώ δεν μπορώ το αλληλολιβάνισμα.)

eilidh είπε...

Ωραίοι και οι δυο σας! Όσο για τον Λάρρυ, δε λες πάλι καλά που δεν αποφασίζει να σου κάνει το κασκόλ καλοκαιριάτικα; ;)

Τι μεταφράζεις, αλήθεια; :)

Περαστικός είπε...

eilidh, ευχαριστώ! Όσο για το τι μεταφράζω, ό,τι πιο βαρετό μπορείς να φανταστείς, κάτι οικονομικά/νομικά κείμενα της ΕΕ.

Αλίκη είπε...

ΔΥΟ μπωλ με φαγητό έχει ο Λάρι;

Περαστικός είπε...

Βεβαίως, ένα για την ξηρά τροφή και ένα για τις κονσέρβες και τους άλλους μεζέδες :)
Μην ανησυχείτε, το βάρος του είναι κανονικό!

ellinida είπε...

άντε ωραία μπήκαν τα γίδια στο μαντρί που λέει ο άζμας :PPP
φιλιά

Περαστικός είπε...

ellinida, φιλιά :)

zizugataki είπε...

Τι έγινε παραλιούλα δεν θα τον πας το Λάρι; Καλοκαιριάτικα τον έχεις και ψήνεται στην Αθήνα και τον ξεγελάς με λιχουδιές;

Καλή δουλειά και καλή ρουτίνα.
Για δες που η ρουτίνα αποδεικνύεται ευλογία ενίοτε!

Περαστικός είπε...

Zizugataki, θα δούμε, ξέρεις πόσο σπιτόγατοι είναι οι γάτοι :Ρ
Ναι, μερικές φορές η ρουτίνα δεν είναι κακό πράγμα.

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Εμ, αγάπη μου, για μια γατοκονσέρβα μας βγαίνει η πλάτη, τι νόμιζες δηλαδή;
Σμουτς.

Περαστικός είπε...

Τύπος Νυχτερινός, έτσι είναι, σματς.