Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 23, 2010

Σοκ και δέος

Ποτέ δεν ξέρεις πόσο μακριά θα φτάσουν τα κυματάκια από το βότσαλο που πετάς στη λίμνη, ιδίως όταν οι συνθήκες είναι ευνοϊκές. Πριν από κάποιες μέρες είχα ανεβάσει αυτή την ανάρτηση. Ένα κείμενο με προφανώς σαρκαστικό χαρακτήρα που γράφηκε με μεγάλο θυμό για την κατάντια και την υποκρισία αυτής της χώρας. Δεν μετανοώ καθόλου, ήταν κάτι που, αν και ξέφευγε από το συνηθισμένο ύφος μου, ήταν επίσης κάτι που ένοιωθα όπως και κάθε άλλο κείμενο αυτού του ιστολογίου. Ήταν κάτι που έπρεπε να «βγει από μέσα μου» (no pun intended). Βέβαια, δεν μπορούσα να φανταστώ τι θα ακολουθούσε.

.

Με τρόμο και δέος (:P) διαπίστωσα ότι το εν λόγω κάλεσμα έχει εξαπλωθεί περίπου σαν χιονοστιβάδα, έχει αναδημοσιευθεί σε πολλούς ιστότοπους και κυκλοφορεί στο ελληνικό Διαδίκτυο και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φόρουμ κ.λπ.. Μάλιστα, αυτό γίνεται χωρίς την τελευταία γραμμή του, που καθιστά ακόμη πιο σαφή τον σαρκαστικό χαρακτήρα του. Υποθέτω, βέβαια, ότι οι περισσότεροι το αντιμετωπίζουν με το ίδιο σαρκαστικό πνεύμα όπως και εγώ. Ελπίζω, δηλαδή, ότι δεν θα εμφανιστούν μεθαύριο, στις 25, κάποιοι που θα επιχειρήσουν να κάνουν πράξη τα όσα αναφέρει το συγκεκριμένο κείμενο, όχι τίποτα άλλο, ρε παιδιά, αλλά μη με κυνηγάει η δίωξη ηλεκτρονικού χεσίματος ως ηθικό αυτουργό για ό,τι χέσετε και να μην έχω τύψεις αν σας συλλάβουν για δημόσια αφόδευση :P

.

Ξεκαθαρίζω, επίσης, ότι δεν θα πρέπει να θεωρηθώ εγκέφαλος τρομοκρατικών οργανώσεων που ενδεχομένως θα προκύψουν από σχετικά με την εν λόγω ανάρτηση γεγονότα, όπως, για παράδειγμα, της σέχτας χεστών ή των πυρήνων του κώλου.

.

Περιμένετε για να κινητοποιηθείτε το καλύτερο και πιο ευχάριστο επόμενο κάλεσμα για δημόσιο… ΟΡΓΙΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!

.

Αυτά και… καλές κενώσεις εύχομαι σε όλους!

.

Υ.Γ. Να πω ότι δεν το διασκεδάζω; Θα πω ψέματα.

18 σχόλια:

Μαίρη (Ginger) είπε...

περαστικέ μου τι καταπληκτική ιδέα ήταν αυτή? Μου είχε ξεφύγει αυτό το ποστ. Αλλά όσο λατρεύω τα σκίτσα σου...... ο τσολιάς με το μανταλάκι στη μύτη έχει την καταλληλότερη έκφραση (την θυμάσαι αυτόν τον χαρακτηρισμό του καταλληλότερου?)...υπέροχα. Θα είναι όνειρο αν βρεί πρόσφορο έδαφος η πρότασή σου. Φιλιά και περαστικά μας

Avonidas είπε...

Χέστη! ;-)

Η Κουρούνα είπε...

Όπως πάντα, Περαστικέ, το σκατό έχει την τάση να απλώνεται και να φτάνει μακριά!

Unknown είπε...

για την αφόδευση...δεν ξέρω.στο όργιο πάντως είμαι μέσα!

Jolly Roger είπε...

Η γνωστη (νεο; )ελληνικη μουτζα δεν συμβολιζει τιποτα αλλο παρα την ριψη σκατων σε εκεινον που την δεχεται.

Εκδηλωσεις με τον λαο να μουτζωνει ομαδικα την βουλη ειχαμε ηδη. Αρα τα σκατα τους τα εχουμε πεταξει - τουλαχιστον συμβολικα.
Καιρος να τους τα πεταξουμε και στην κυριολεξία.

Η μοναδικη μου επιφυλαξη ειναι οτι οι βουλευτες αποτελουν την κορυφη του παγοβουνου. Κατα την γνωμη μου, το χεσιμο πρεπει να παει (και) σε πολλους αλλους. Αλλα ας γινει η αρχη με τους πολιτικους και βλεπουμε.

Οσο για το ομαδικο οργιο, το ειχα προτεινει ηδη οταν ειχες δημοσιευσει την πρωτη εκκληση.
Γρηγορα, πριν σας [*] το φορολογησουν ΚΑΙ αυτο.

[*] Εγω δεν φορολογουμαι ειπαμε

Υ.Γ. Γιατι μονο οι ανθρωποι; Να τους χεσουν και οι σκυλοι και οι γατες. Την τουαλετα του κου Διευθυντη να την αδειαζεις μπροστα στην βουλη απο δω και περα.

Jolly Roger είπε...

Προς Stilvi,
μου θυμιζεις (-ουμε) εκεινον τον τυπο στον Αστεριξ με την Χυτρα που φωναζε στο ρωμαικο θεατρο "οργια, οργια - θελουμε οργια" ;-)

Περαστικός είπε...

Γεια σου, Ginger! Δύσκολο να υλοποιηθεί η ιδέα και μόνο για πρακτικούς λόγους, σκέψου την οσμή και μετά τη δυσκολία αποχώρησης για όσους είναι μέσα στο πλήθος. Λιποθυμίες, έμετοι... μπλιαχ!

Avonidas, μεγάλος :P

Κουρούνα, ναι, μου έμελε να γίνω ευρύτερα γνωστός μετά από τόσα χρόνια μπλογκάρισμα με αυτό τον οσμηρό τρόπο. Όσο έγραφα τα πονήματα και τις εξυπνάδες μου με είχανε χεσμένο :P

Stilvi, εμ, να σε σημειώσουμε στις συμμετέχουσες, θα σου στείλουμε τη φόρμα για να σημειώσεις τις προτιμήσεις σου :P

Jolly Roger, σωστές οι παρατηρήσεις σου. Όσο για τα όργια, μερικών εδώ μέσα όλο εκεί ο νους σας (και για την παραπάνω το λέω) :P

Μαίρη (Ginger) είπε...

Περαστικε μου δεν ξέρω αν θα το σκεφτούν όλοι το δύσκολον της εκτέλεσης. Σήμερα το πρωί άκουσα απ'την εκπομπή του Καλαμίτση στον Real FM ακροατή που σχολίαζε την σχετική εκτέλεση. Νομίζω ότι εχει φτάσει ήδη σε πολλά αυτιά και μάτια οπότε δεν θα μου κάνει καμμιά εντύπωση αν μερικοί προσπαθήσουν να εκτελέσουν. Κρίμα που δεν έχω ελληνικά κανάλια εδώ, αλλά θα είμαι όλη αυτία το ΣΚ. Να περνάς καλά!

Μαίρη (Ginger) είπε...

συμπληρωματικα.... εδώ στην Ουγγαρία το θεωρούν μεγάλη τύχη (από οικονομικής πλευράς) το να πατήσει κανείς σκατά. :-)))))

Φλύαρος είπε...

Το επιβεβαιώνω: σήμερα μου ήρθε μαιλ, από γνωστό μου (άσχετο από blogs κτλ), με την ανάρτηση σου Περαστικέ!

Επίσης πραγματικό περιστατικό: Σήμερα το πρωί είδα ιδιοκτήτρια σκύλου να μαζεύει τις ακαθαρσίες του. Φυσικά έσπευσα να της δώσω συγχαρητήρια που είναι πραγματικά φιλόζωη.

Δεν ήξερα όμως ότι ήθελε να τα να τα φυλάξει για το Σάββατο!

pastourma είπε...

Πραγματι καταπληκτικη ιδεα περαστικε.Πρεπει να βρεθει τροπος ομως να συνταχθουν μαζι και οι αγανακτισμενοι δισκοιλιοι.Γι'αυτο θα κανω μια αφελη ερωτηση,η κλανια πιανεται?

nefeli είπε...

Περαστικέ δεν το πιστευω ότι το ποστ σου δημιουργησε τοσο θόρυβο!
Προφανώς υπαρχουν και αλλοι με το δικό σου εκρηκτικο ταπεραμέντο:P
Γελάω, αλλα πραγματικά θα ειχε ενδιαφερον να δούμε αν θα παει κανεις αυριο στο Σύνταγμα.

Περαστικός είπε...

Ginger, ετοιμαζόμουν να σε ρωτήσω αν σοβαρολογείς όταν διαπίστωσα ότι συντάκτης free press εφημερίδας αφιέρωσε άρθρο στην «πρωτοβουλία»: http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/news-voices/%CE%B7-%CE%B1%CF%86%CF%8C%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%89%CF%82-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%B8%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1
Η βλακεία είναι άπειρη!

Φλύαρε, λες; :P

Pastourma, μιλάμε ή κλάνουμε; :P

Nefeli, ελπίζω να μην το αποτολμήσει κανείς :)

Περαστικός είπε...

Α ναι, και στο Indymedia: http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1209566

Η Κουρούνα είπε...

Πάνω που λες ότι τα έχεις όλα σ΄ αυτή τη χώρα έρχεται κάτι και σε διαψεύδει. Περαστικέ, το κρίμα στο λαιμό σου, θα ψοφήσω από τα γέλια. Και μετά διαμαρτύρονται οι δημοσιογράφοι πως κάποιοι μπλόγκερς διασπείρουν ειδήσεις χωρίς να εξετάσουν αν είναι ή όχι πραγματικές...

Περαστικός είπε...

Καλημέρα, Κουρούνα, και εγώ έχω γελάσει με την ψυχή μου. Για να είμαστε δίκαιοι πάντως με τον δημοσιογράφο, το κείμενο όντως έχει κυκλοφορήσει ευρέως ως γνήσια πρωτοβουλία, χωρίς μία ή δύο φράσεις που κάνουν ιδιαίτερα προφανή το σαρκαστικό του χαρακτήρα (που νομίζω είναι φανερός και στην ίδια την ιδέα). Μου κάνει εντύπωση γενικά η όλη κατάσταση που δημιουργήθηκε. Νομίζω ότι οι συνθήκες είναι ώριμες για κάθε είδους... ενέργειες :P Η κατάσταση είναι σουρεαλιστική και μου θυμίζει παλαβές κωμωδίες (θα μπορούσε να έχει τίτλο «Κατά λάθος επαναστάτης»). Δίνοντάς της κάποιος μια φανταστική συνέχεια θα μπορούσε να γράψει ίσως κάποιο διηγηματάκι :D

Unknown είπε...

σε παρακαλώ περαστικέ εγώ έχω αγνούς σκοπούς για τον Roger!μέχρι και να με παντρευτεί του είχα ζητήσει κ αυτός με έφτυσε!

υ.γ. υπάρχει και φόρμα?!

Περαστικός είπε...

Γεια σου, Stilvi, εμ... μη με ανακατεύετε σε προσωπικές υποθέσεις :P
Βέβαια θα υπάρχει φόρμα. Τι, για ανοργάνωτο με νομίζεις;