Δευτέρα, Δεκεμβρίου 18, 2006

Humbug 2006

Για να μη λέτε ότι δεν είμαι στο πνεύμα των ημερών.

10 σχόλια:

ou ming είπε...

Ο μικρός ΤΙΜ, Περαστικέ, πρέπει να γνωρίζει ότι δεν υπάρχουν όρια. Άντε, κουράγιο, θα περάσει κι αυτό.

gaidara είπε...

πολύ καλό... και επίκαιρο... είναι δυνατόν να μην πετάξουμε έξω κλωτσηδόν τον Αη Βασίλη?... αφού μόλις τον δούμε να έρχεται χαμογελαστός και με τον σάκο του επ' ώμου θα νομίσουμε ότι είναι διαφημιστική καμπάνια κάποιας τράπεζας που προμοτάρει τα καταναλωτικά-στεγαστικά-επαγγελματικά δάνειά της... βρεεεεεε Αηηηηηηηηη :P

reginarosasamat είπε...

Xαχα, με έκανες και γέλασα πάλι!! Πολύ καλό!

Lion είπε...

Περαστικε, δεν ηξερα οτι μιλας γερμανικα ;-)

Τις καλημερες μου.
Δεν δινω σημασια στα Χριστουγεννα σαν γιορτη. Με εκνευριζουν οπως εσενα και οπως πολλους αλλους.

Αλλα ειναι μια καλη ευκαιρια να χαμογελασουμε ο ενας στον αλλο και να ευχηθουμε ομορφα πραγματα ο ενας για τον αλλο.
Αρπαζω λοιπον την ευκαιρια να σου ευχηθω το καλυτερο.

*...Nantia...* είπε...

Μου πήρε κάποια δευτερολέπτα για να συνειδητοποιήσω το σκιτσάκι,αλλά είναι ΤΕΛΕΙΟ! χιχι...

Περαστικός είπε...

Καλησπέρα σε όλους.

Όχι, δε γνωρίζω Γερμανικά Dralion, η λέξη χρησημοποιείται και στα Αγγλικά, σημαίνει ανοησία/απάτη. Δεν αποκλείω να έχει γερμανικές ρίζες. Είναι η λέξη που χρησιμοποιούσε ο Εμπενίζερ Σκρουτζ, ο ήρωας του Ντίκενς (A Christmass Carol) για τα Χριστούγεννα. Ευχαριστώ για τις ευχές.

Vromios είπε...

Ένα Ο Υ Σ Τ! το χρειαζότανε... Άντε να περάσει και τούτο.

Νυκτιπόλος

seaina είπε...

Μέσα στο πνεύμα των εορτών!!
Εύγε!

cyrus είπε...

Περαστικέ, να σε ρωτήσω κάτι άσχετο;

Όταν έκανες την αναβάθμιση στη νέα βερσιόν του blogger, πόσο χρόνο σου πήρε; Γιατί αυτοί μιλάνε για λεπτά, ενώ το δικό μου εδώ και 5 ώρες αναβαθμίζεται ακόμη...

Περαστικός είπε...

Καλησπέρα Cyrusgeo, εμένα μου πήρε όντως πολύ λίγο, αρκετά κοντά στα πέντε λεπτά, αλλά, όπως βλέπεις, όλα τα στοιχεία που χρησιμοποιώ στο πρότυπο είναι τα τυποποιημένα του blogger, δεν έχω κάνει καμία προσαρμογή.