Σάββατο, Σεπτεμβρίου 11, 2010

Αρχικακός

Πάντα αναρωτιόμουν πώς θα μπορούσα να προκαλέσω διαδηλώσεις και ταραχές σε όλο τον κόσμο, θανάτους, καταστροφές, ενδεχομένως ακόμη και πολέμους και πώς θα κάνω παγκόσμιους ηγέτες να προσπαθούν απεγνωσμένα να επικοινωνήσουν μαζί μου. Το βρήκα! Θα πάμε με πέντε άτομα να κάψουμε το κοράνι σε μια αλάνα αφού το ανακοινώσουμε στο Διαδίκτυο και στα κανάλια και κανονίσουμε να ανεβάσουμε και το βίντεο στο γιουτιούμπι! Παράλληλα, θα σκιτσάρουμε και τον Μωάμεθ. Ποιος ξέρει, ίσως να μπορούσαμε να ζητήσουμε και καμιά μυστική «χορηγία» για να ακυρώσουμε την ενέργεια. Τύφλα να έχουν όλα τα υπερόπλα των κακών του Τζέιμς Μποντ. Ένα μπιτονάκι βενζίνη και ένα κοράνι αρκούν.

.

Εσείς οι Χριστιανοί μην επαναπαύεστε! Προσεχώς δημόσια προσβολή εικονισμάτων και σταυρών.

.

Τι είπες εσύ στο βάθος; Τη φανέλα της ομαδάρας να μη σου αγγίξουμε μόνο;

.

Γελοία ανθρωπότης.

6 σχόλια:

Μικρός! Ινδιάνος είπε...

τώρα που έχεις και το κατάληλλο κατοικίδιο μπορείς άνετα να ξεκινήσεις τη κατάκτηση του κόσμου!
Χαρ! Χαρ! Χαρ! Τί να πρωτοκάψεις/προσβάλλεις; Φανατισμός υπάρχει κυριολεκτικά στα πάντα!

nefeli είπε...

Ο Λάρι δεν τρόμαξε με το σκίτσο?

Μαίρη (Ginger) είπε...

Εχεις τόσο δίκιο. Κι εγώ δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να θυμώσω μ'αυτή την .... κωμωδία. Αλλά όσα λένα τα σκίτσα σου δεν τα λένε 1000 λέξεις. Τα λατρεύω... (τα σκίτσα σου βέβαια). Καλό σου Σαββατόβραδο και καλύτερη Κυριακή.

Περαστικός είπε...

Μικρέ Ινδιάνε, ναι, τώρα είμαι κομπλέ!

Nefeli, o Λάρι είναι πιο άγριος από μένα :P

Ευχαριστώ, Ginger! Καλό απόγευμα Κυριακής, θα ενημερώσω τα σκίτσα μου πόσο τα εκτιμάς!

scarlett είπε...

Κι εγώ υποπτευομαι οτι ο Λαρι είναι μαλλον πιο άγριος :) , αν και στην καινουρια του φωτο (δεξια), μου φαινεται οτι περναει πολυ καλα και σε λιγο θα παψει να ειναι.

Περαστικέ, το να τσαλακωνεις την εικονα σου ζωγραφιζοντας σε με αυτον τον τροπο ειναι δικαιωμα σου, αλλα για τον Λαρι νομιζω πως δεν ειναι σωστο. Του χαλας το image.

:)

Περαστικός είπε...

Γεια σου, scarlett, ε καλά, δεν λέω ότι στο σκίτσο είμαι εγώ και ο Λάρι, είναι ένας θείος του πικρόχολου και ο γάτος του, ο Μπλάντι :P