Κυριακή, Φεβρουαρίου 18, 2007

Πέντε πράγματα για μένα

Εγώ και η βοηθός μου Χίλντε σε ανέμελες, ανθρώπινες στιγμές στο στούντιο του ιστολογίου.

  1. Δεν μου αρέσει να γράφω πέντε (5) πράγματα για μένα.
  2. Κάποτε έφαγα μια σκιά, είχε γεύση σαν τίποτα, κάτι δύσκολο να περιγράψω, αλλά μου δημιούργησε μια αίσθηση μεταξύ σκόνης και πάγου.
  3. Τα Σάββατα, το μεσημέρι, πίνω συχνά καφέ πέριξ της πλατείας Εξαρχείων (διπλό εσπρέσο ή φρέντο μέτριο όταν ο καιρός είναι ζεστός).
  4. Σήμερα, μετά τον καφέ, έτρεξα για μιάμιση ώρα στο Πεδίο του Άρεως.
  5. Στα παραμύθια πάντα έβρισκα πιο ενδιαφέρουσες από τις ξενέρωτες πριγκίπισσες τις κακές βασίλισσες.
  6. Τι; Μόνο πέντε είπαμε; Τώρα που πήρα φόρα; Καλώς, σταματώ εδώ.

Τώρα πρέπει να προσκαλέσω άλλους πέντε δυστυχείς να γράψουν πέντε πράγματα για τον εαυτό τους; Απευθύνω ανοικτή πρόσκληση σε όσους ιστολόγους επισκεφθούν το παρόν ιστολόγιο να γράψουν αν θέλουν πέντε πράγματα για τον εαυτό τους και να με ενημερώσουν αφήνοντας σχόλιο.

Παρά το γεγονός ότι δεν μου αρέσει να γράφω πέντε πράγματα για μένα, ευχαριστώ το φίλο Urfurslaag για την πρόσκληση (βλ. και σχόλια προηγούμενου post).


2 σχόλια:

Σοφια είπε...

Αχμ...
1. Φιλάω υπέροχα,
2. Μου αρέσουν οι ατέρμονες συζητήσεις με η άνευ νοήματος...
3. Μαγειρεύω καλά.
4. Απλώνω μπουγάδα, καταπληκτικά!
5. Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να πώ για' μένα!!

Καλημέρα περαστικέ.

Περαστικός είπε...

Καλημέρα Σοφία, ενδιαφέρον...